Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op te starten Metal/Rock band zoekt Zanger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op te starten Metal/Rock band zoekt Zanger

Wij zijn gitarist (negentien) drummer (negentien) en bassist (achtien) en zijn opzoek naar een Zanger om onze band compleet te maken.
    We houden van bands zoals, Avenged Sevenfold, Slipknot, Asking Alexandria, Steel Panther maar ook van bands als Muse, Three Days Grace, etc. Onze muzieksmaak licht heel breed.
    Lijkt het je wat om ons vocaal te komen versterken twijfel dan niet en neem contact op met me via deze website of via (06) 46 48 0900.

Fijn dat je de tijd nam om dit te lezen en misschien zien we je terug in de oefenruimte!

Heb interrese als zanger

Hai,
    Ik zag deze advertentie staan en heb wel interesse. Laat ik me eerst even voorstellen ,mijn naam is Richard ,18 jaar oud en ik woon in Dordrecht. Ik ben een groot fan van rock/blues en metal, Mijn favoriete bands zijn Guns N Roses/ queen/ blacksabbath/ AcDc enz..(ik leid aan depressies ik denk dat daarom rock mij in het hart treft).
    Ik speel zo nu en dan wel wat electrisch gitaar maar doe thuis ook wel eens kareoke zingen, Ik weet niet of GNR zanger Axl Rose bij jullie in het rijtje staat maar ik heb redelijk zijn zang stem. Hoe dan ook, ik vind rock muziek het beste wat de wereld op dit moment tebieden heeft en hoop graag een reactie terug, .

Comment

Hai,
      Ik zag deze advertentie staan en heb wel interesse. Laat ik me eerst even voorstellen ,mijn naam is Richard ,18 jaar oud en ik woon in Dordrecht. Ik ben een groot fan van rock/blues en metal, Mijn favoriete bands zijn Guns N Roses/ queen/ blacksabbath/ AcDc enz..(ik leid aan depressies ik denk dat daarom rock mij in het hart treft).
      Ik speel zo nu en dan wel wat electrisch gitaar maar doe thuis ook wel eens kareoke zingen, Ik weet niet of GNR zanger Axl Rose bij jullie in het rijtje staat maar ik heb redelijk zijn zang stem. Hoe dan ook, ik vind rock muziek het beste wat de wereld op dit moment tebieden heeft en hoop graag een reactie terug, .

Comment

Hey Richard! Wij hebben al een zanger gevonden, vandaar dat ik zodra jij mijn bericht hebt gelezen deze forumpost zal sluiten.
        Ik wil je wel graag iets meegeven over het depressie gebeuren, rock muziek is zeker iets heel moois, maar verkijk je niet op de andere mooie dingen in het leven! Hoe zwaar het leven soms ook mag zijn je leeft maar een keer dus maak er iets moois van want het is mooi als JIJ dat zelf wil! Ik kan je helaas geen plek binnen onze band aanbieden maar kan je wel in de juiste richting sturen. Kijk ook eens op deze forums/muzikantenbank.eu/muzikantenbank.net of google "muzikanten gezocht" check ook af en toe facebook groepen gemaakt voor muzikanten. Er zal zeker iets moois tussenzitten op den duur! Maar het aller belangrijkste is, laat je niet van al het mooie in het leven afleiden door je depressie te verbergen achter rockmuziek! Kijk naar andere dingen, maak vrienden hoe lastig dit ook klinkt! Rockmuziek is een heel mooi gegeven maar bedenk jezelf JOUW mentale gesteldheid is belangrijker dan alles! Werk eraan jonge en succes met het vinden van een band!

Comment

Working...
        X