Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockband zoekt zanger/zangeres met rouw randje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rockband zoekt zanger/zangeres met rouw randje

Geachte zangers/zangeressen

Wij een rockband uit regio alkmaar/Hoorn zoeken jouw.

Wij zijn een jonge band met compleet eigen werk en zoeken een aanvulling voor de zang. durf jij het aan en zie jij het zitten om met ons op te treden en veel leuke evenementen af te gaan zoek niet verder.

Wij zoeken iemand die is gedreven door rock n roll en net zoals ons passie hart en ziel in muziek wilt stoppen.

Wij spelen hardrock in de vorm van muziek als: Guns N'Roses, Black label society, Iron Maiden, Metallica.

Wij vragen wel of je eigen vervoer hebt om van en naar onze eigen prive oefenruimte te komen.

Wij zijn in het bezit van proffesionele gear en oefenruimte.

Heb interrese als zanger

Hai,
    Ik zag deze advertentie staan en heb wel interesse. Laat ik me eerst even voorstellen ,mijn naam is Richard ,18 jaar oud en ik woon in Dordrecht. Ik ben een groot fan van rock/blues en metal, Mijn favoriete bands zijn Guns N Roses/ queen/ blacksabbath/ AcDc enz..(ik leid aan depressies ik denk dat daarom rock mij in het hart treft).
    Ik speel zo nu en dan wel wat electrisch gitaar maar doe thuis ook wel eens kareoke zingen, Ik weet niet of GNR zanger Axl Rose bij jullie in het rijtje staat maar ik heb redelijk zijn zang stem. Hoe dan ook, ik vind rock muziek het beste wat de wereld op dit moment tebieden heeft en hoop graag een reactie terug, .

Comment

Working...
    X