Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vocalist gezocht voor deathmetal / deathcore band

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vocalist gezocht voor deathmetal / deathcore band

Beste vocalisten,

Ik speel in een death metal band uit Eindhoven / Tilburg, en we zijn op zoek naar een vocalist om ons te komen versterken. Onze muzieksmaak is zelf erg breed en we hebben dus veel invloeden uit verschillende metal genres.
    We hebben inmiddels een EP aan nummers geschreven, en het plan is dan ook deze zo snel mogelijk op te nemen zodat we het podium op kunnen. Wij zelf hebben flink wat podium ervaring, dus dat zit helemaal goed!

Heb je interesse of wil je wat materiaal horen zodat je weet waar je aan toe bent? Stuur me dan even een berichtje!

Cheers,

Tim

Reactie op: vocalist gezocht

Beste Tim,

Ik ben een beginnend rapper binnen de metalrap-scene en het lijkt mij tof om met jullie samen een EP of een album te maken. Screamen en grunten gaat mij makkelijk af, maar kan je mij misschien een nummer sturen zodat ik een beetje weet wat jullie stijl is.

Cheers mate!

Ron Hosman

Comment

Goedendag Tim,

Mijn naam is Daan īt Hart en ben een Deathcore vocalist. Ik kan extreem laag en ben nu zelfs bijna klaar met het perfectioneren van whistletone screams. Ik zou graag contact met je willen opnemen voor een eventueel virtueel gesprek om te kijken wat jou en mijn plannen zijn. Ik moet erbij vermelden dat ik geen podium ervaring heb maar ik ben ook zeker geen verlegen persoon dus dat komt goed. Ik hoor graag een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
      Daan īt Hart
      Zuid-Holland Rijnsburg

Comment

Working...
      X