Announcement

Collapse
No announcement yet.

A capella groep Mesmerized zoekt BARITON en BAS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• A capella groep Mesmerized zoekt BARITON en BAS

Voor een nieuwe 6-koppige a capella groep zijn wij op zoek naar een BAS en BARITON.
    Wij zijn een groep enthousiaste zangers uit Alkmaar (e.o) : een sopraan, mezzo, alt en tenor. Ons doel is om mooie a capella muziek te maken.
    We zoeken mannen die zelfstandig hun muziek in kunnen studeren. Alle muziek wordt in bladmuziek en audio-bestanden aangeleverd. Als je ook kunt beatboxen, is dat een pre.
    Je moet solo kunnen zingen en dit leuk vinden, want bij elk nummer hebben we een solist nodig en het is leuk om leuk om dit af te kunnen wisselen.
    We zoeken dus iemand met ervaring met solo zingen en meerstemmig zingen, die zin heeft in een uitdaging!

Repetities zijn om de week op dinsdag, in Alkmaar.
    Optreden: streven is ong. elke 2 maanden
    Repertoire: popmuziek / lichte muziek

Hallo Mesmerized,
    Ik stuurde vorige week onderstaand bericht de muzikantenbank, maar heb geen reactie ontvangen. Ik weet niet of jullie nog steeds op zoek zijn: Ik ben een allround bassist / zanger (backing en lead) van 49 jaar uit Heiloo.
    De afgelopen 12,5 jaar speelde ik in de Partycoverband StreetBeats. (zie www.streetbeats-music.nl), waar ik de rol van bassist en zanger (lead en backing) vertolkte. Door de nodige wisselingen heb ik besloten deze band te verlaten en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb ruim 30 jaar ervaring in diverse bands waar ik ook altijd (deels) de rol van zanger vertolkte. Ik heb zingen en bas spelen altijd even leuk gevonden, vooral meerstemmige zang. Qua stem ben ik een bariton, maar in koorwerk kan ik ook erg hoog zingen met mijn kopstem, maar ook laag. Mijn stembereik is ruim 3 octaven en ik kan snel een extra stem vinden.
    Mochten jullie geïnteresseerd zijn dan hoor ik hoor graag van jullie.
    Hebben jullie opnames? Groet, Michiel Strijbos (06 22221261 of michiel@strijmail.nl)

Comment

Working...
    X