Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: Drive-inn plug&play licht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEZOCHT: Drive-inn plug&play licht

Ik zoek een unit die voor dance leuke effecten kan geven en min of meer plug & play is, dus neerzetten en via de PA wordt aangestuurd?
    liefst beetje hanteerbaar en stevig. wat raden jullie aan? (led? laser?)
    als je wat heb staan hoor ik het graag, mits het courant en in goede staat is.

10 jaar oude en inmiddels afgeragde verhuur spullen met zware gloeilampen en gekleurde voorzetfilters e.d. heb ik geen interesse in. :D

Hallo,

Ik heb verschillende dingen te koop: diverse scanners, controllers, krachtstroom dimmers, led tubes(binnenkort) en nog veel geluidsapparatuur.

Comment

Hallo, Ik heb nog een leuk setje in de aanbieding, helemaal compleet!

- Spot 2000 Watt (Rood, Geel, Groen, Blauw) incl. reserver lampjes
      - JB Systems scimmitar (Roller Scan, 4 kanaals DMX, Ook op muziek)
      - 3 verschillende Moonflowers muziek gestuurd
      - Lite putter DMX Tafeltje met ingebouwde 4 kanaals dimmerpack, deze is omgebouwd naar een stekker wat past op de zelfgemaakte stekker van de 2 kw spot, Deze met 10 verschillende automatische programmas, die ook op geluid aangestuurd kunnen worden.
      - MiniStrobo (klein dingetje)
      - Statief met T-bar inclusief de bijbehorende klemmen.

Dit alles is in zeer goede staat. De prijs komen we wel over uit. Voor foto's graag even contact opnemen.

MVG. Nijsten
      Last edited by nijst001; Tuesday-16-08-2011, 12:24.

Comment

Heb nog een minibstroboscoop die we mag, zon klein 10 watt ding.

Mocht dat dan toch weer te amateuristisch zijn, dan heb ik nog twee hele mooie scan's ( ADJ Dynasty) in de aanbieding. Zijn overigens ook gewoon via dmx te besturen mocht je dat later ooit nog willen, maar de automatiscje functie geeft ook al een leuk effect.

Comment

Ik heb optioneel nog twee JB Systems Solar lichteffecten staan die voor een leuk prijsje weg mogen.

Betreft het model gelijk aan deze, máár is de oude versie met 3W RGB. De nieuwe (de versie uit mijn link) is de 10W RGBW versie.

Hoe dan ook, lichtopbrengst is prima, prikt leuk door een setje parren heen met een beetje rook, staat is vrij netjes op een gebruikersspoortje hier en daar na. ;)

Mogen weg voor 150 euro de twee, geleverd in een compact, handzaam koffertje.
          Op aanvraag heb ik wat effectfoto's, zijn leuke dingetjes voor in je truss of voor op je DJ-meubel. Kunnen uiteraard ook stand-alone draaien en geven dan meer een moonflower-effect af omdat ze druk heen en weer kunnen bewegen, of langzaam (spiegelbol-effect), het is maar wat je wilt. :)

Comment

Ik bied mijn setje aan voor € 75,-
            Een goed bod mag natuurlijk ook!

MVG. Boyd

Comment

Ik heb heel wat te koop staan wat ik niet zal gebruiken omdat ik op buitenlocaties draai, ik hou enkel mijn 4 led par 64, één mushroom en een lazer, al de rest gaat in de verkoop anders ligt het hier maar stof te happen.
              Alles is nog nieuw en zit in ongeopende doos.
              Ik hou je niet tegen om een bod te doen als de prijs te hoog is, alhoewel.
              Niet alles staat in het lijstje, ik moet het even nazien wat ik allemaal te koop zal aanbieden.

Wat niet op het lijstje staat is een mushroom, rookmachine van antari, mini laser met groene stralen en figuurtjes, alle lichten werken zowel zelfstandig op de muziek door de ingebouwde microfoon als met dmx.
              Indien er interesse is dan kan ik je de volledige lijst mailen.

Verzendkosten binnen België: 8.90€
              Verzendkosten naar nederland: 15€

1: Witte quad dancer van HQ Power
              Nieuwprijs was 129 euro, prijs hangt nog op de doos.
              Mag weg voor 50 + verzendkosten

2: Opti TRI 30 black PAR 30 van American DJ
              Led puntspot
              Nieuwprijs was 239 euro
              Mag weg voor 100 euro + verzendkosten
              Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

3: Led Messenger van American DJ
              Nieuwprijs was 249, bij BAX.nl staat hij nu aan 181€
              Mag weg voor 80€
              Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

4: Led Wash Effect van HQ Power
              Pre Programmed, 288x10mm leds
              Nieuwprijs was 245 euro
              Mag weg voor 100€

5: LED Sphere
              een kleurenwisselende bol, werkt op muziek als dmx
              Nieuwprijs was 160 euro
              Mag weg voor 80 euro
              Last edited by Mol; Saturday-20-08-2011, 19:49.

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
                Ik bied mijn setje aan voor € 75,-
                Een goed bod mag natuurlijk ook!

MVG. Boyd
                Die hele bovenstaande set? :o
                Dan heb ik zeker intresse!
                Ik heb je een pm gestuurd ;)
                Last edited by DJ Lars; Saturday-20-08-2011, 23:30.

Comment

Hallo Lars, ik had ook al een reactie van Rio, dus ik zou zeggen, wie hed hoogste bied is eigenaar! Ik zal wel een nieuw topic ervoor maken. Genaamd: Complete Lichtset

MVG. Boyd

Comment

Working...
                  X