Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Kabelkratten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Kabelkratten

Ik op zoek naar 3 of 4 zwarte kabelkratten om in mijn stelling te zetten en er uit eindelijk 1 te vullen met xlr 1 met shuco 1 met stekkerblokjes en 1 met overige kabels.
    Hoeven er niet als nieuw uit te zien maar nog wel helemaal heel zijn.

Dus wie of wie maakt me blijf en heeft er nog 3 of 4 van over.

gewoon van die zwarte stape; kratten?

die kun je bij de Albert heijn halen,
    heb ik ook gedaan, heb er nu 12 hier in huis staan + 2 dollies

Comment

Die verkoopt die Albert Hein toch niet? We hebben het hier over dit soort kunstof bakken denk ik?

Comment

Zelf gebruik ik de Curver Uniboxen voor opslag van kabels en klein materiaal (reservelampen, haken, spanbanden etc etc.) Wat ik erg handig vindt is dat er ook kleine kratten zijn die met 2 naast elkaar precies weer op 1 grote kunnen.

Comment

@roderick
          ja die heb ik dus, kun je gewoon vragen of je er een aantal mag over nemen!
          mijn vriendin heeft ook een kranten wijk, daarvan houd ik ook meestal wat kratten achter

Comment

Inderdaad die roderickk zegt, dat die wel open is. aan de zijkanten.

Comment

En van die vouwkratten, is dat iets? Worden namelijk ook regelmatig gebruikt.

Comment

Liefst gewoon van die zwarte stapelkratten die niet geheel dicht is zegmaar.
                (dus aan de zijkanten een open raster)

Comment

@Djdave
                  De kratten die Renetjuh bedoeld zijn ook open aan de zijkant, maar hebben de bijkomstigheid dat als ze leeg zijn je de wanden kunt inklappen, waardoor ze minder ruimte innemen.
                  Op marktplaats staan ze ook wel als groente kratten en er zijn diverse bedrijven die ze verkopen.

Comment

Ja dat kan ook nog eventueel. Maar ik bedoelde meer dat er makkelijker aan te komen is. En minder ruimte innemen als ze leeg zijn(inklapbaar).

Comment

Als ik denk dat ik weet welke inklapbare jij bedoeld vraag ik me af wat je er in wilt gaan doen, en eventueel vervoeren.

Comment

De inklapbare zou ik zeker niet nemen.

Wij dachten ook van ja dat is praktisch. Maar het nadeel is dat als je ze goed vol doet ze nogal eens uit elkaar willen vallen. Dan gaan dus de zij wantjes los zitten of klikken ze uit elkaar en daar sta je dan met een paar plastic wandjes en een hoop kabels op de grond.

Comment

Wij gebruiken een aantal van deze bakken: http://shop.overtoom.nl/antistatisch...IGC.79577.html

Gebruiken ze voor kabels en andere losse zooi. Werkt erg fijn.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                            Als ik denk dat ik weet welke inklapbare jij bedoeld vraag ik me af wat je er in wilt gaan doen, en eventueel vervoeren.
                            Dan denk ik dat je de boodschappenkratjes voor je hebt, ik bedoel echt de "groente-kratten". Heb als bijbaantje een lange tijd in de AGF-sector gewerkt en in zo'n krat gaat zo 20KG sinaasappelen of ander fruit dus een zooitje kabels houdt het ook echt wel!

Comment

Bij de makro heb je ook een groot assortiment kratten. Ik zag net het merk Curver al voorbij komen zij zeggen dat hun kratten onbreekbaar zijn en er zit garantie op.

Comment

Working...
                              X