Hallo,
hierbij bied ik mijn JB Systems iMove 5S movinghead aan. Ik heb er destijds één gekocht, maar is overbodig geworden.
Specificaties:
- 5 DMX kanalen (pan - tilt - kleur - gobo - shutter)
- pan: 540° in 3sec
- tilt: 270° in 1,8sec
- hoogwaardige optiek voor scherpe gobo’s en grote lichtopbrengst
- 11 dichroïde kleuren + wit, regenboogeffect
- 14+1 fantastische gobo’s
- black-out en regelbare stroboscoop functie
- ingebouwde programma’s en microfoon voor een eenvoudige autonome werking in “master/slave” mode!
- kan ook bestuurd worden met onze iLEAD, SM1612 of met elke andere DMX controller
- inclusief ELC 250W/24V lamp
Destijds heeft het mij €550,- gekost. De voeding is één keer kapot geweest, maar is netjes vervangen. Alles werkt nu prima. Hij is één keer meegegaan met een drive-in klusje en een aantal keer thuis gebruikt.
Handvatten zijn er niet meer.
Voor de rest werkt hij nog prima. DMX functie, Master Slave... Kortom alles!
Gaat weg voor €200 euro!
Foto's
hierbij bied ik mijn JB Systems iMove 5S movinghead aan. Ik heb er destijds één gekocht, maar is overbodig geworden.
Specificaties:
- 5 DMX kanalen (pan - tilt - kleur - gobo - shutter)
- pan: 540° in 3sec
- tilt: 270° in 1,8sec
- hoogwaardige optiek voor scherpe gobo’s en grote lichtopbrengst
- 11 dichroïde kleuren + wit, regenboogeffect
- 14+1 fantastische gobo’s
- black-out en regelbare stroboscoop functie
- ingebouwde programma’s en microfoon voor een eenvoudige autonome werking in “master/slave” mode!
- kan ook bestuurd worden met onze iLEAD, SM1612 of met elke andere DMX controller
- inclusief ELC 250W/24V lamp
Destijds heeft het mij €550,- gekost. De voeding is één keer kapot geweest, maar is netjes vervangen. Alles werkt nu prima. Hij is één keer meegegaan met een drive-in klusje en een aantal keer thuis gebruikt.
Handvatten zijn er niet meer.
Voor de rest werkt hij nog prima. DMX functie, Master Slave... Kortom alles!
Gaat weg voor €200 euro!
Foto's