Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: 2 Movingheads

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zit er bij de minimax onderdelen nog ene met werkende pan en tilt? Of heb je misschien zo nog een defecte head waar ook p&t fatsoenlijk werken? Dan heb ik misschien wel interesse...

Comment

Ik wil graag bieden op de movinghead met de 3 branduren van de 2000 aan 200€ daar op het begin, bod van 150€

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
        Bod: €400,-
        Beste Rene, dat bod komt helaas niet eens in de buurt van de richtprijs van de minimaxen die in de flightcase zitten.

Bij nader inzien zijn de beiden explorer 575's geen explorers maar clubspots 575 (zaten in de verkeerde doos)

De 2 clubspots (575), de explorer (250) en andere clobspot (250) hebben met zijn vieren een richtprijs van 400

De Minimaxen (4 werkende, 1 flightcase voor 3 stuks en wat onderdelen) hebben een richtprijs van 550

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
          Zit er bij de minimax onderdelen nog ene met werkende pan en tilt? Of heb je misschien zo nog een defecte head waar ook p&t fatsoenlijk werken? Dan heb ik misschien wel interesse...

Ik zal er morgen even naar kijken, bij de clubspot 250 werken de pan en tilt sowieso nog prima

Comment

Originally posted by LogistAlex View Post
            Ik wil graag bieden op de movinghead met de 3 branduren van de 2000 aan 200€ daar op het begin, bod van 150€
            Beste Alex, je bedoelt dat je op de skytec movinghead €200 wilt bieden, dan mag je hem wat bij betreft hebben

Comment

Originally posted by Robbin481 View Post
              Ik zal er morgen even naar kijken, bij de clubspot 250 werken de pan en tilt sowieso nog prima
              Wat wil je hiervoor hebben?

Comment

Zo rond de 40/50 euro

Comment

Working...
                X