Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: 2 X KRK RP-6 G2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: 2 X KRK RP-6 G2

Hallo mensen,
    Ik zoek een setje studiomonitoren (2 x KRK RP-8 G2) en als het kan standaards erbij. Heeft iemand ze staan en wil diegene ervanaf? Dan wil ik ze graag overkopen, mits ze in een redelijke staat zijn.

Originally posted by DJMa5treat View Post
    Hallo mensen,
    Ik zoek een setje studiomonitoren (2 x KRK RP-8 G2) en als het kan standaards erbij. Heeft iemand ze staan en wil diegene ervanaf? Dan wil ik ze graag overkopen, mits ze in een redelijke staat zijn.
    Sorry voor dubbelpost, maar ik heb het nog even nagevraagd bij bax en er is me verteld dat de KRK RP-6 G2 voor mij beter is. Ik heb even geluisterd en ik wil dan niet de RP-8, maar de RP-6 of de RP-5 (Let wel op: 2 x)

EDIT: Toen ik in dit topic kwam, kon ik het vorige bericht niet editten. Nu heb ik dit bericht verstuurd en kan ik dat andere bericht ineens wel editten...? Altans, de optie stond er voor ik het 2e bericht plaatste nog niet, en nu wel. Vind ik wel raar. Misschien nog even bijwerken Bax?

PS: Kan dit topic dan worden veranderd in: Gezocht 2 x KRK RP 6 G2 of 2 x KRK RP 5
    Last edited by Guest; Saturday-10-12-2011, 21:21.

Comment

Stuur eventjes een berichtje naar Rick. Hij is de administrator op het forum. hij kan dit zo even aanpassen voor je!

Comment

Gedaan. Nu nog ff wachten en het is (hopelijk ;)) in orde.

Comment

Aangepast.

Comment

Working...
          X