Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Led par 56

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Led par 56

Ik ben opzoek naar een led par 56 die werkt op DMX.
    Hoe hij eruit ziet is niet belangrijk. Ookal zitten er deuken krassen en mist de ophangbeugel, het maakt allemaal niks uit. Maar het interne moet wel goed werken! Heb jij een led par en denk je:'Mwa, wat moet ik ermee' Dan hoor ik graag van je!!:D

Ik moet hem nu echt snel nodig hebben,
    WIE!!

Comment

Ik snap het probleem niet?
      LED par 56 met maar liefst 153 ingebouwde LEDs (51 rood, 51 groen en 51 blauw). De par heeft ingebouwde programma\'s en kan gebruikt worden in auto, music en DMX modus.

Voor € 35 ga je toch geen weken zoeken naar iemand die er een werken en gratis/voor weinig weggeeft?
      Vandaag bestellen, dinsdag in huis!

Comment

Bart wil een Aircone maken, dus de par gaat helemaal uit elkaar. Vandaar dat hij eigenlijk geen nieuwe Led par wil kopen maar eentje die gedeukt is, want dat zie je uiteindelijk toch niet.

Comment

Voor een aircone heb je 1 of 2 switchkontaktjes nodig waarschijnlijk, en dat koop je als los printje ook voor een paar tientjes.

Comment

Opzich heb je wel gelijk.
            Ze zijn niet duur. Maar soms worden led parren 2 stuks voor maar 30 euro aangeboden wat dus helemaal top is. En misschien is er hier iemand die datzelfde kan aanbieden.

Comment

Originally posted by john View Post
              Voor een aircone heb je 1 of 2 switchkontaktjes nodig waarschijnlijk, en dat koop je als los printje ook voor een paar tientjes.
              Het gaat hier waarschijnlijk om de led's, niet om het hele geval ermee aan of uit te zetten via dmx.

Comment

Working...
              X