Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht: controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht: controller

Ik zoek een controller die werkt op traktor.
    Heeft iemand nog 1 in aanbieding. Liefst het maximum niet hoger dan 200euro.

Misschien een numark mix track pro of een Reloop Digital Jockey 2.
    Andere mogen ook.

Ik zou als ik jou is gaan kijken naar een Hercules RMX. Is goed, gemakkelijk en onder het budget(2dehands).

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
      Ik zou als ik jou is gaan kijken naar een Hercules RMX. Is goed, gemakkelijk en onder het budget(2dehands).
      Lijkt me geen slechte controller, maar is geleverd met virtual dj. Dus is geen optie.
      Last edited by Toelen; Friday-06-01-2012, 13:18.

Comment

alstu

KLINKY

Comment

Even een vraagje. Van waar dat je geen Virtual DJ wilt?

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
            Even een vraagje. Van waar dat je geen Virtual DJ wilt?
            Vind de waves in traktor beter

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
              alstu

KLINKY
              Ja, maar et hier wel onderdeel 2e handsaanbiedingen deze is nieuw onder 200euro. Is een van mijn opties, maar misschien zijn er 2e hands controllers die dubbel zo goed zijn die ik 2e hands aan 200 heb.

Comment

Reloop Mixage, heeft als pre bovenop de Numark Mixtrack Pro dat er per kanaal ook gain op zit. En als je Traktor Pro gebruikt, heeft de Mixage ook nog eens vier hotcues :) En dat voor dezelfde prijs! :)

Comment

Originally posted by Dazer View Post
                  Reloop Mixage, heeft als pre bovenop de Numark Mixtrack Pro dat er per kanaal ook gain op zit. En als je Traktor Pro gebruikt, heeft de Mixage ook nog eens vier hotcues :) En dat voor dezelfde prijs! :)
                  Ja, maar ik sluit hem nog eens aan op een 4 kanaals mengpaneel, dus de main enzo zijn niet zo belangerijk ;)

Comment

Originally posted by Toelen View Post
                    Vind de waves in traktor beter
                    Je hebt ook skins voor virtual dj om de waves ook beter te maken.

Nog een ding, elke controller kan je in traktor gebruiken, bij sommigen kan je hem er gelijk mee gebruiken, bij anderen moet je nog even 'traktor uitleggen welk knopje voor wat is' (dit zijn dus de controllers waar geen traktor trial zit bijgeleverd)

Comment

Weet ik, je kan updaten zodat elke controller erop wekt.
                      maar dan wordt het wel kostelijker als je de software + een apparte controller moet kopen.

Comment

Ik heb een BCD3000 nu te koop staan, met Traktor Pro. Interesse?

Comment

Nee, bedankt.
                          Ben toch eerder naar iets op zoek dat stabieler is met wat grotere jog wielen

Comment

Originally posted by Toelen View Post
                            Weet ik, je kan updaten zodat elke controller erop wekt.
                            maar dan wordt het wel kostelijker als je de software + een apparte controller moet kopen.
                            Het nadeel van vooral veel goedkope controllers is dat er vaak niet de volledige versie van de software word mee geleverd. Let hier dan dus ook mee op. Zou zonden zijn als maar de helft van de functies gebruikt kunnen worden.

Comment

Het blijft een tweedehands topic, dus graag geen complete discussie. Heb je iets dat je wilt aanbieden; prima. Maar verder.. ;)

Comment

Working...
                              X