Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: beginners set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: beginners set

Beste forum leden,

Ik heb jaren lang online radio gedaan alleen nu wil ik eens iets nieuws,
    Daarom zoek ik een beginnende mix set.

Mijn budget is niet heel erg hoog.
    Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk.

Dus heeft u een leuk setje voor mij pm of reageer dan a.u.b.

Vriendelijke groet,
    Jordi

Kun je misschien wat meer informatie geven wat je precies zoekt aan apparatuur?
    Zoek je pick-ups, cd-spelers (topload of frontload), mixers, versterker of speakers?

Wat versta je onder "niet heel erg hoog" qua budget?

Comment

Originally posted by Pim View Post
      Kun je misschien wat meer informatie geven wat je precies zoekt aan apparatuur?
      Zoek je pick-ups, cd-spelers (topload of frontload), mixers, versterker of speakers?

Wat versta je onder "niet heel erg hoog" qua budget?
      Ohh sorry dat ik zo onduidelijk was qua wat ik zoek,
      Ik wilde het liefst beginnen met cd-spelers (voorkeur voor frontload) en een 3/4 kanaals mengpaneel.

Ik versta onder niet heel erg hoog 350 euro max.

Comment

350 voor spelers+ mengpaneel is heel weinig. Misschien verder sparen of 2e hands gaan zien?

Comment

Originally posted by Toelen View Post
          350 voor spelers+ mengpaneel is heel weinig. Misschien verder sparen of 2e hands gaan zien?
          Ik ben van mening dat er vast wel setjes zijn met 2 cd-spelers & mixer voor onder de 350 euro.

Comment

Originally posted by jordi57 View Post
            Ik ben van mening dat er vast wel setjes zijn met 2 cd-spelers & mixer voor onder de 350 euro.
            Die zijn er vast, maar dan moet je wel tweedehands gaan kijken en dan moet je wel slimme dealtjes maken! ;)

Comment

Originally posted by dj-olivier View Post
              Die zijn er vast, maar dan moet je wel tweedehands gaan kijken en dan moet je wel slimme dealtjes maken! ;)
              Volgens mij heet dit topic 2e hands aanbiedingen?
              Ik zoek dus ook een 2e hands set.

Comment

Ja dat snap ik :mrgreen: Ik gaf alleen aan dat dat nieuw nooit gaat lukken, goed laat maar. misschien dat dit iets is? http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets...1#photoGallery

Comment

Kijk even bij 2e hands topic op dit forum, ik heb zowel front-load als top-load cd spelers te koop staan. Helaas geen mixer. Maar misschien is het iets voor je?

Comment

Kijk even of je dit wat vind, Reloop rmp1 + American audio Q-D6
                    en pm me dan even of je dat wat vind

Comment

een american audio encore 2000 is ook een leuk iets

Comment

Het laatste bericht van dit topic was in januari, let even op de postdatum... daarnaast zocht de topicstarter waarschijnlijk iets tweedehands.

Comment

Working...
                        X