Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Flightcase en tourlabels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Flightcase en tourlabels

Ik ben opzoek naar een flightcase waar mijn Antari-Z300 MK2 in past.

Liefst gewoon een simpel kistje, waar hij net in past en dat de kabels van de Fazer erbij kunnen (stroomkabel en afstandsbediening). De maten van de Fazer (volgens internet): afmetingen: 525 x 207 x 173 mm.

Ik zoek een case die nog goed functioneerd en die niet super afgeragd is. Als ik zelf er nog wat schuim in moet proppen is geen probleem.

---

Ook zoek ik nog een aantal tourlabels die ik op mijn flightcases kan plakken. Er hoeft van mij geen merk oid op te staan, alleen dat ik erop kan schrijven wat er precies inzit. Ik denk zelf zo'n 10 stuks.

Mocht je iets hebben, laat het even weten!

Wat betreft die tourlabels: Gewoon op papier maken, lamineren en vervolgens met een goede lijm (of Tix) op je kisten plakken.

Schrijven met permanent marker wat makkelijk te verwijderen is met iets wat goed ontvet (break cleaner bijvoorbeeld).

Comment

Renevanh; is er een bepaalde lijm die je hiervoor kan aanbevelen?
      (Met tix bedoel je de Bison Tix houtlijm? )

Comment

Originally posted by SLGV View Post
        Renevanh; is er een bepaalde lijm die je hiervoor kan aanbevelen?
        (Met tix bedoel je de Bison Tix houtlijm? )
        Met Tix bedoel ik inderdaad Bison Tix, maar dit is wel een serieuze lijm. Je krijgt hem er niet zomaar meer af ;)

In enkele van mijn standaardkistjes heb ik gewoon fotolijm (Velpon) gebruikt, maar dat is dus een vaste inhoudslijst aan de binnenkant van de kist.

Zelfklevend laminaat bestaat ook, maar zal duur zijn.

Comment

Ik heb op de meeste cases al tourlabels zitten, dus ik heb het liefste dat ze uiteindelijk op al die cases komen te zitten.

Maar wel bedankt voor je tip.

Comment

Waarom koop je ze gewoon niet bij Bax-shop??
            Ik weet, het is offtopic maar het is maar een tip.

Comment

Ik zou gewoon een labelprinter kopen. Kan je er zoveel maken als je zelf wilt!

Comment

5 euro per stuk, is wel enorm overdreven. Ik hoef er echt geen merk op te hebben, en zelf labels maken zie ik niet zitten.

Comment

Geloof me, een beetje iemand die wat serieuzer te werk gaat qua drive-in ( en ook op dit soort details let ) gaat ze niet via internet verkopen voor een paar euro. die knikkert ze liever gewoon in de container omdat dit simpelweg geen tijd kost. Natuurlijk zou je de lokale verhuurder eens kunnen vragen

Comment

Ben voorzien van tourlabels, en schaf voor de antari een Dap Stack 2 / Accu case m aan. Wat mij betreft een slotje. Toch bedankt in ieder geval.

Comment

Working...
                    X