Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Hercules RMX + Rack Mounting Kit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Hercules RMX + Rack Mounting Kit

Hallo,

Ik verkoop mijn Hercules RMX DJ Console + Rack Mounting Kit,
    De factuur van de console is van 7-06-2011, dus er zit nog anderhalf jaar garantie op. Hij werkt nog 100% goed en er zitten geen zichtbare gebruikers-sporen op.
    Voor de mensen die niet weten wat een Rack Mounting Kit is: het zijn 2 'stukjes ijzer' die je aan de zijkant van de controller kan vastmaken, zodat die past in een 19 inch flightcase.

Voor foto's, stuur een PM.

Groeten
    Last edited by robertsld; Monday-23-01-2012, 22:08.

Alles wat er normaal bij zit, zit er nog gewoon bij. (tas, virtual DJ LE 5, kabeltjes, etc.)
    Ik zal ook nog nog een cd'tje met Virtual DJ 7 (illegaal) er bij doen indien gewenst.

Comment

Ik zal ook nog nog een cd'tje met Virtual DJ 7 (illegaal) er bij doen indien gewenst.
      En dat mag dus niet. Zie forumregelement, verhandelen van illegaal verkregen software is verboden.

Comment

Verkoop je de Rack Mounting kit ook los?

Comment

Originally posted by Rick View Post
          En dat mag dus niet. Zie forumregelement, verhandelen van illegaal verkregen software is verboden.
          Sorry Rick, dat wist ik niet. Ik wilde alleen maar de mensen die het zouden verkopen helpen :)
          Ik zal het weghalen en niet meeverkopen.

Comment

Virtual DJ 7 krijg je er dus niet bij.

Comment

Dat was ik niet van plan, maar hoeveel zou je er voor willen geven?

Comment

Working...
              X