Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: NI Traktor Kontrol S2 €350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: NI Traktor Kontrol S2 €350

Hierbij bied mijn 1 maand oude Kontrol S2 aan, omdat ik een andere set-up wil.
    Alles werkt naar toebehoren, geen krassen of iets dergelijks.
    Legitieme CD Traktor Pro 2 met activatiecode zit erbij!

De Native Instruments Kontrol S2 biedt:

- Innovatief 2.1 ontwerp. Dit biedt de mogelijkheid om meer dan twee kanalen te mixen door het gebruik van de Sample decks
    - De volledige Traktor Pro 2 software versie.
    - Een kant en klare oplossing. Zowel de hardware als de software is door dezelfde fabrikant gemaakt, waardoor de integratie en installatie zeer vloeiend verlopen
    - Mixer sectie heeft een 3 bands EQ
    - Vier knoppen voor hot cues die om te schakelen zijn naar sampledeck triggers
    - Twee geavanceerd FX units om de meer dan 30 effecten die de Traktor Pro software bied te controleren
    - Ingebouwde interface
    - Twee stereo uitgangen voor master en monitor
    - Microfoon ingang met gain en mute knop.

€350!!

Als de software nog niet geregistreerd is en er een mogelijkheid is om inclusief de 350 euro het te verzenden tot in Belgie ben ik mischien wel geintresseerd.

Comment

Als de software nog niet geregistreerd is
      Native Instruments kan de code gewoon weer vrij geven zodat jij kunt activeren.

Comment

hey ik heb een vraag je is de NI Traktor Kontrol S2 nog altijd te koop want ik ben best wel gedesinteresseerd ma heb niet zo veel geld om een nieuwe te kopen en 2dehans is ook niet echt iets te vinden
        dank u met vriendelijke groeten

Comment

Je bent gedesinteresseerd maar wil hem wel kopen?

Comment

??
            :/

Comment

Working...
            X