Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Laserworld 400mW RGY Laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Laserworld 400mW RGY Laser

Bij deze gezocht: een 400mW RGY Laser. Mag van diverse modellen van Laserworld zijn (bijv. EL en ES-series), maar ook van andere merken. Heeft u iets staan voor een redelijke prijs, dan hoor ik graag van u!
    Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
    Gert-Jan

Wij hebben eventueel nog wel een 900 mw rgy laser te koop staan. Is van laserworld en compleet met flightcase. Alleen deze heeft geen ilda alleen dmx en sound to music. Misschien is het iets voor je?

We vragen er 750 euro voor. De laser is namelijk niet veel gebruikt omdat we een zwaardere vrij snel erna hebben aangeschaft.

Comment

Beste ronennieshow,

Bedankt voor je aanbod, maar dit ligt wel fors boven mijn begroting voor de laser.
      Toch bedankt voor uw reactie!

Comment

Misschien is het dan voor de overige handig als je zelf aangeeft wat voor budget je ongeveer in gedachte had.

Dan zul je zien dat de reactie's die je krijgt ook wat meer toepasbaar zijn voor jou.;)

Comment

Ja, dat snap ik! Maar een laser die 2x meer vermogen heeft zocht ik ook niet echt naar, en ja, dan is de prijs ook vele malen duurder.
          Ik zoek dus een RGY laser rond de 400mW, nieuw zijn deze €311,- bij Bax.
          Mijn budget ligt dus hieronder, tussen de €150,- en €200,-. (ongeveer)
          Bij voorbaat dank, en bedankt voor de opmerking!

Comment

Ik heb ook geregeld iets wat ik zoek. Maar als ik dan toevallig tegen een zwaardere variant aan loop met leukere mogelijkheden en betere eigenschappen dan zet ik het idee niet meteen aan de kant.

Het zou ook jammer voor je geweest zijn als ik nu niets zou zeggen en dan de laser er over een paar weken opzet en dat je dan denkt shit die had ik dan ook wel liever gehad maar nu heb ik al.

Ik kan namelijk niet in jou toekomst plannen kijken

Comment

Working...
            X