Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Bax ita02 mkll laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind dat als je een geïnteresseerde hebt, je hem vast houd, en dit buitenwege kon je ook even mailen wanneer er iemand anders geïnteresseerd was, dan kon ik mijn bod wat opkrikken ;).

Comment

Originally posted by DJ sjamou View Post
      ik vind dat als je een geïnteresseerde hebt, je hem vast houd, en dit buitenwege kon je ook even mailen wanneer er iemand anders geïnteresseerd was, dan kon ik mijn bod wat opkrikken ;).
      Je kwam bij mij absoluut niet over als iemand die met de prijs omhoog zou gaan, gezien het feit dat je al een paar dagen moest nadenken over een paar euro's. Je moet gewoon snel reageren, spijkers met koppen slaan en niet te lang aarzelen. Zo werkt dat gewoon...
      Maar je moet me niet in een verkeerd daglicht zetten omdat jij niet snel genoeg een beslissing durft te nemen!

Comment

nee hoor, dat valt reuze mee. 50,- euro voor een laser is niet veel helemaal niet veel, ik kon alleen niet snel beslissen omdat ik het erg druk had.

Comment

Je kan niet altijd de 1e zijn. Er zijn genoeg mensen die ergens geïnteresseerd in zijn, als een iemand dan meteen de vraagprijs biedt, snap ik zeker dat hij hem dan meteen verkoopt. Dat gebeurt eenmaal bij verkoop..

Comment

De laser is bij de veiling toch door iemand anders gekocht, wist niet dat je geen mailtje zou krijgen als er hoger geboden was,

dus nog steeds opzoek naar de ITA02

Comment

Ik heb er 2 staan! nog 10 maanden garantie over!
              Ze zitten nog origineel in de doos met 2.
              Slechts 1 keer gebruikt en sindsdien in de doos!

Comment

Originally posted by Drievan View Post
                Ik heb er 2 staan! nog 10 maanden garantie over!
                Ze zitten nog origineel in de doos met 2.
                Slechts 1 keer gebruikt en sindsdien in de doos!
                Ik spreek je via de PM.

Comment

Working...
                X