Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop tweedhands cdj 2000 (13 maanden Garantie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop tweedhands cdj 2000 (13 maanden Garantie)

Omdat ik in september weer ga studeren en ik naast mijn studie geen tijd meer heb om ook nog te draaien. Zet ik mijn 2 CDJ's te koop. Ik heb ze vorig jaar gekocht en er zit dus nog 13 maanden garantie op.

Ze zijn goed onderhouden en alleen thuis gebruikt.Je kunt ze bij mij thuis testen en ophalen. (Amsterdam)

Voor 2600 euro kun je ze bij mij komen ophalen.

http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets...lete_editing=1

De foto's willen het via het forum blijkbaar niet doen. Ik kan ze wel toesturen ;).

U kunt hieronder bieden.

Groetjes Rick,
    Last edited by scense; Sunday-12-08-2012, 13:14. Reason: Vraag prijs toegevoegd

Wat is de vraagprijs?

Comment

1300 euro per stuk ;).

Comment

Mag je trouwens een link naar markplaats doen of is dat niet toegestaan ;). Ik vind het vervelend dat ik de foto's niet via het baxshop forum kan uploaden ;).

Comment

MP link mag gewoon.

Maar ik haak helaas af.

Comment

1300 euro is een nette prijs voor cdj 2000 van 1 jaar oud als er geen krassen of andere sporen van gebruik op zitten, maar voor DjRRRenetjuh is de prijs altijd te hoog, dat zijn we al gewoon van hem.

Comment

Originally posted by Mol View Post
              1300 euro is een nette prijs voor cdj 2000 van 1 jaar oud als er geen krassen of andere sporen van gebruik op zitten, maar voor DjRRRenetjuh is de prijs altijd te hoog, dat zijn we al gewoon van hem.
              :p. Bedankt begon al aan mezelf te twijvelen :P

Comment

Wij hebbben een tijdje geleden ook zittn twijfelen of we voor de cdj2000 zouden gaan. Maar toen hebben we toch maar een 45 meter truss en flink wat hoeken gekocht.

Dan de prijs. Ik vind het ook veel. Voor een 3200 euro heb je 2 spiksplinter nieuwe. Dan hoor ik je zeggen ja maar scheelt nog een 800 euro op 2 spelers. Klopt is nogal wat.

Tel daar de 200 euro van de cashback van pioneer af. Als ook de 100 voor de actie van bax. Dan is het nog maar een 2900 euro. Ook heb ik dan volledig nieuwe spelers. Met 2 jaar volledige garantie. Krijg ik een btw bon. Dus ook nog eens een ( reken reken reken ) iets van om en nabij de 450 euro.

Dan is het verschil met nieuwe wel heel erg klein.

Zoals al gezegd helaas door de koope koope koope reserves heen dus gaat hem nu toch niet worden ( ook omdat het dan voor ons toch alleen een hebbe ding zou zijn ) maar begrijp deze keer de reactie wel een klein beetje van DjRRRenetjuh

Nu weet ik alleen niet of de cashback acties nog gelden of dat die voorbij zijn. Als die nog gelden is het dus totaal niet interresant voor de gene die een btw nummer hebben en dit dus terug kunnen krijgen.

Comment

Pioneer caschback actie was voorbij dacht ik, iets in mij zegt dat bax nogaltijd wat geld terug geeft...

Comment

Offtopic posts graag weglaten. Je hebt interesse, of je hebt het niet.

Is de prijs voor je te hoog? Dan sla je hem over of doe je een tegenbod. Zo simpel is het.

Verdere offtopic posts worden direct verwijderd. Bij vragen of opmerkingen stuur je mij een PM.

Comment

Working...
                    X