Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: DJ Meubel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: DJ Meubel

Beste,

Ik zoek een DJ meubel. Liefst iets van 1 meter tot 1,5 meter breed, 60 tot 70 cm diep, en de plank rond 1 meter hoogte met een voorschot.

Deze moet inklapbaar of afbreekbaar zijn zodat deze makkelijk mee te nemen is.

Prijs komen we wel uit ;)

Alvast bedankt,
    Milan

Ik heb nog een meubel staan waar ik net al mijn apparatuur heb uitgehaald.
    Het is een zelfbouw flightcase van 1m60 en 60cm diep. de case staat op een ijzeren onderstel op wiellen maar ik heb er ook een opklabaar onderstel voor. Alles is beplakt met donkergrijs vilt/tapijt. je moet enkel de bovenplaat aanpassen naar jou apparatuur, dus nieuwe bovenplaat maken.

het enige nadeel is de afstand tussen ons.

Comment

Originally posted by Mol View Post
      Ik heb nog een meubel staan waar ik net al mijn apparatuur heb uitgehaald.
      Het is een zelfbouw flightcase van 1m60 en 60cm diep. de case staat op een ijzeren onderstel op wiellen maar ik heb er ook een opklabaar onderstel voor. Alles is beplakt met donkergrijs vilt/tapijt. je moet enkel de bovenplaat aanpassen naar jou apparatuur, dus nieuwe bovenplaat maken.

het enige nadeel is de afstand tussen ons.
      Heb je er foto's van?

Comment

Ik zal er morgen eens wat posten, nu zit ik op mijn werk maar ik denk dat er al op het forum staan, ik zoek even.

Comment

je zou ook naar je plaatselijke praxis ofzo kunnen gaan en dan wat platen en scharnieren kopen zodat je hem helemaal naar eigen wens kan maken, heb ik ook gedaan :)

Comment

Ja zou kunnen, maar ik heb liever al wat kant en klaars wat we een klein beetje kunnen verbouwen.

Comment

Ik heb nog geen foto's kunnen nemen omdat het meubel achteraan in mijn opslag staan en ik eerst alles uit mijn opslag moet halen, op het forum staan ergens foto's maar ik kan ze niet meteen terug vinden.

Comment

een schopje

Comment

optie?

Comment

Working...
                  X