Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: DJ Lichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: DJ Lichten

Hallo
    Ik ben op zoek naar Instelbare of zelf werkende Lichten
    in de buurt van Leeuwarden & Goed(Koop)
    wat moet het kunnen:
    verschillende kleuren en als het even kan misschien ook knipperen

Alvast bedankt,
    Joris

P.S: Wil hem morgen nog ophalen

Wat voor bedrag heb je in gedachten?

Helaas woon ik niet in de buurt maar kan het eventueel wel verzenden.

Comment

Dag Joris,
      Ik heb hier nog een stroboscoop liggen met een kastje om de stroboscoop DMX aan te sturen...

Comment

Misschien kun je beter eerst nog even goed nadenken wat je wilt hebben. Dan kan je daarna 2e hands of nieuw datgene kopen wat bij jouw toepassing het beste is. Als je alleen maar een stoboscoopje hebt, ben je echt niet blij. Die kan je namelijk niet langer dan 1 minuut aan hebben staa, want anders word je knettergek. En wat wil je dan, als je verder niks meer hebt?
        Ook is het budget handig. Er kunnen mensen allemaal movingheads willen verkopen, maar die zijn waarschijnlijk te duur.

Comment

Iets in de geest van laser het liefst

Comment

Heb je dan al andere verlichting? Lasers zijn tof, maar zonder andere verlichting blijft het wel erg donker. Kijk dus, als je dat nog niet hebt, eerst voor een setje basis verlichting zoals enkele parren

Comment

Is het jullie opgevallen dat dit een tweedehands topic is en geen gangbaar topic?

Dat betekent dus; alleen reageren als je wat aan te bieden hebt.

Als de topicstarter advies nodig heeft, kan hij daar altijd nog een topic apart voor openen in het daarvoor bestemde subforum.

Comment

@ Rick, volgens mij heeft Joris nog geen idee wat hij precies wil en dan kan het toch geen kwaad hem daar wat advies over te geven? Zo blijft de informatie ten minste mooi bij elkaar.

Als ik jou wensen zo lees denk ik meteen aan een setje led parren. Die kunnen allerlei kleuren krijgen, knipperen (met stroboscoopeffect), er komt veel licht vanaf en ze zijn nog behoorlijk betaalbaar ook.

Op marktplaats staat momenteel niet veel bijzonders, dus ik zou je gewoon deze set adviseren. Dan heb je voor 200 euro een hele leuke lichtset.

Comment

@ Rick, volgens mij heeft Joris nog geen idee wat hij precies wil en dan kan het toch geen kwaad hem daar wat advies over te geven? Zo blijft de informatie ten minste mooi bij elkaar.
                  Tweedehands topic = tweedehands regels = geen discussie, maar vraag en aanbod.
                  Geen aanbod? Geen reactie posten.

Indien de topicstarter hulp nodig heeft bij de keuze voor lichteffecten kan een apart topic in de Verlichting & Decoratie sectie aangemaakt worden.

Bij vragen/opmerkingen kun je een PM sturen, offtopic reacties worden verwijderd.

Comment

Heb nog wel wat:
                    - kleine stroboscoop ( €5 ?)
                    - zwaar gebruikt lichtstatief ( gratis )

Comment

Vanuit hier ook wat aanbod:
                      1x kleine soundlab strobo, 5,- mag je hem hebben ex. verzendkosten.
                      1x American DJ saturn TRI led met controller. 60? ex. verzendkosten.
                      Ik hoor het wel als je geďnteresseerd bent. Liefst via PM!

Comment

Working...
                      X