Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: ecler nuo 5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: ecler nuo 5

hallo mensen ik heb hier nog een Ecler NUO 5 mixer te koop staan, hij werkt nog perfect. ik doe hem weg omdat ik pas geleden de djm 700 heb gekocht.
    richtprijs is ongeveer 300.

als je intresse hebt kun je mailen naar schepers_eric@hotmail.com

pecificaties mixer ecler nuo 5:

De High-end 12" DJ Mixer
    De NUO5 is een hoogwaardige 5-kanaals DJ Mixer en komt tegemoet in de wens van zowel DJ als geluidstechnicus en audiofiel, dit laatste in tegenstelling tot de in eerste opzicht vergelijkbare Pioneer DJM 600.
    Robuust
    De NUO5 is absoluut geschikt voor de meest intensieve toepassingen in clubs en 'on the road'. Hoogwaardige componenten en robuuste afwerking zonder concessies.
    is a high end professional 5 channel DJ mixer combining the most demanding club sound requirements, the most creative studio effect tools and the most performance-proof robustness.
    Crossfader
    Ecler maakt naam met de 'Eternal' magnetische crossfader. De fader 'zweeft' contactloos in een magnetisch veld. Samen met de 'cut-in-time' technologie maakt dit de fader extreem geschikt voor de meest extreme scratches.
    Ecler geeft standaard 5 jaar garantie op de crossfader.
    Effects
    Een ingebouwde processor met DSP, bevat 2 manual filters en 10 effecten met BPM synchronisatie. Tevens is er de dry/wet functie die je kunt faden met de crossfader. De ingebouwde effecten:

LFO Filter
    Low Pass Filter
    High Pass Filter
    Delay
    Reverb
    Flanger
    Phaser
    Vocoder
    Pitch Shifter
    Echo Reverb
    Filtered Echo
    Flanger Echo De effectprocessor is te programmeren met de bijgeleverde edi:lab software. Zo kan een eigen setup van effecten worden gecreëerd zonder bijkomst van een computer. Verschillende setups kunnen worden opgeslagen. MIDI
    Met de MIDI output features kunnen start/stop acties worden gegeven om externe hardware aan te sturen. Tevens kan middels een ingebouwde klok het tempo vanuit de mixer worden bepaald.

Working...
X