Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop/ruilen Pioneer DDJ-T1 + Traktor 2 Pro + Flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop/ruilen Pioneer DDJ-T1 + Traktor 2 Pro + Flightcase

Hallo iedereen,

Bij deze wil ik mijn pioneer te koop aanbieden. Ik had er graag nog iets richting de 600 voor gehad aangezien ik deze nog nooit buitenshuis heb meegenomen en altijd afgedekt heb gehad met de flightcase.

Er zit nog een goed jaar garantie op en factuur is aanwezig.

Ruilen kan eventueel ook. Liefst tegen set cd spelers. (Pioneer altijd welkom, anderen ook eventuele prijsbemiddeling)

een goed bod uitbrengen mag ook altijd.

je kan me per e-mail bereiken via jochemluytens@jolu.be

met vriendelijke groeten

Jochem

Ik heb 2 pioneer cdj 350 met ProdJucer flightcase in de aanbieding ;)
    De spelers zijn in prima staat en 100% technisch in orde, zijn zelden gebruikt geweest.

Comment

Originally posted by Mol View Post
      Ik heb 2 pioneer cdj 350 met ProdJucer flightcase in de aanbieding ;)
      De spelers zijn in prima staat en 100% technisch in orde, zijn zelden gebruikt geweest.
      En heeft u interesse in eventuele ruilen, met overeenkomst?

Comment

Zeg maar wat je condities zijn in verband met ruilen.
        Daar ik in belgië woon zou het verzonden moeten worden, ik verzend steeds met UPS.

Op het forum zitten leden die aan mij al iets kochten of zelfs gratis hebben gehad en die kunnen bevestigen dat ik eerlijk, betrouwbaar ben en mijn spullen altijd zo goed als nieuw zijn ;-)

Comment

Onder andere ik kan dat bevestigen. :)

Comment

Bedankt Rio :-)

Via privé bericht heb ik een deal met johemke, maar 2 dingen houden met nog wat tegen.

1 is dat de ddj t1 met serato werkt, geen idee of dat fijn werkt want ik ben traktor pro 2 gewend, maar dit is een kleinigheid en als de ddj t1 niet met traktor kan werken dan zal serato ook wel lukken.

Punt 2 is dat de master out op de ddj t1 tulp zijn en ik weet niet of ik mijn speakers erop aan kan sluiten (DB technologie dvx d10 - dva s-09) want ik werk nu met een multikabel waarop 2x powercon zit (grijs) en 2x xlr, dus moet ik in de winkel even navragen of er een aanpassing kan gebeuren zodat ik mijn speakers erop kan aansluiten.

Comment

Euhm...

1. de DDJ-T1 is juist ontwikkeld voor Traktor, de DDJ-S1 is ontwikkeld voor Serato.

2. Wrong again. De master van de DDJ-T1 bevat ook 6.35mm TRS gebalanceerde jackplug-connectoren. Verloopkabeltje is zo gebakken.

Verder vanaf hier weer ontopic. Algemene vragen over de DDJ-T1 graag in een apart topic in de juiste categorie, dit topic is alleen voor verkoopspecifieke vragen.

Comment

Sorry voor het off topic gaan rick, maar omdat ik een deal heb met johemke leek het mij niet verkeerd om hier even verder te gaan.

Ik handel de zaak wel prive af ;-)

Comment

Working...
                X