Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd :Simpele (defecte) licht effecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd :Simpele (defecte) licht effecten

Hallo Lezers,

Ik ben op zoek naar wat simpele lampjes mushroom, derby's etc.
    Er mag wat werk aan zitten (stekkertje, lampje etc.)

Graag tegen zachtje prijsjes voor de regen achtige zondag om een beetje aan te sleutelen.

hoi,

2 showtec tornado scanners incl. sturing (beide opknappers, werken goed, 1 heeft een happerend wiel)

en

2 showtec rgb theaterspot, 3vd 6 lampen stuk, verder goed.

doe een goed bod

Comment

Heb nog wel een lichtkrant met rode LEDs staan mocht je daar interesse in hebben. Demo-knopje is er af, ook het bevestigingsgedeelte aan de voet is wat beschadigd, maar functioneert wel.

Het ingebouwde invoer-toetsenbordje etc. is nog in perfecte staat, LEDs werken ook nog allemaal.

Comment

Ik heb hier nog een defecte Showtec showfog 1000 pro staan, gaat wel aan maar is niet meer in te stellen. Mag voor weinig weg!

Edit: daarnaast nog een hoop Showtec IP44 ledtubes (paar ledjes kapot) met controllers (Dmx (reageert niet) en 19" inbouw(werkt gewoon)) en 4 PSU's.
        Last edited by DjRRRenetjuh; Tuesday-08-01-2013, 11:59.

Comment

1x goed werkende Skytec 150 watt movinghead, en een moet nagekeken worden!

PRIJS: 250EUR incl kist. Of doe een goed bod!

1st Werkend te zien! Andere werkt de lampventilator niet, maar simpel te maken. Ook de gobowiel werkt soms wel soms niet, Dient nagekeken te worden. De lamp is heel en doet het wel!

Deze dient dus nagekeken te worden, maar als je handig bent met dit soort dingen is het makkelijk te maken.

Vandaar dat de prijs ook laag is...

Comment

excuses allemaal, heb het even enorm druk gehad ik ga even contact met sommige opnemen via een pm. Dat doe ik in deze dagen :)

Comment

Ik heb nog :

1 ADJ Micro gobo: afstandsbediening ontbreekt, soundmode werkt wel: E35,--
              1 Showtec double derby. E45,-

Comment

Ik heb een Eurolite DMX Superstrobe, waarschijnlijk is de zekering ervan kapot voor 40 euro.

Comment

@Alejandro op zich heb ik interesse alleen de prijs vindt ik te hoog nieuw is hij namelijk 88 incl btw. de btw kan ik terug vragen dus kom ik ongeveer op €69,- dan heb ik een nieuwe werkende. wellicht kan je me even pmén hier over.

Comment

Graag hoor ik of u ook eventueel interesse heeft in mijn spullen. Mogen voor weinig weg!

Comment

@DjRRRenetjuh bedankt voor je reactie rookmachines vindt ik niet zo heel aantrekkelijk daarvan heb ik er al een hoop aangeboden gekregen en het is ook niet echt waar ik naar op zoek ben, ook de led tubes eigenlijk niet.
                      Mocht je nog iets van simpele effectjes binnenkort weg doen dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Comment

Oke, jammer.

Dan heb ik geen defecte (simpele) lichteffecten meer.
                        Nog wel defecte (simpele) geluidsapparatuur. Maar daar ben je niet naar op zoek.

Comment

Working...
                        X