Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Hercules dj Console MK2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Hercules dj Console MK2

Te koop: Hercules dj Console MK2
    Verkoop wegens uitbreiding van DJ booth.
    De hercules console is ideaal voor beginnende dj's of gewoon voor mensen die zich graag bezighouden met muziek.
    Ik vraag er 60€ voor en in de koop zit:
    - het paneel/externe geluidskaart,
    - de USB kabel,
    - twee plugs voor koptelefoon en microfoon te transformeren van een grote naar een kleine jack.
    - De draagriem
    - De software met Virtual DJ erop
    - De gebruikerslicentie die nodig is omVirtual Dj te activeren
    - De originele verpakking.

Ik hoop op massale biedingen.
    Gelieve enkel serieus te bieden.
    mvg
    jonas

Leuk hebbedingetje. Kun je hem ook aanbieden zonder Virtual DJ en zonder gebruikerslicentie? Deze kun je altijd nog apart verkopen en ik heb helaas geen interesse in de software.

Zonder software ben ik bereid je 50 euro te bieden. Graag wel een foto van de dj console. Bij enige zichtbare schade of mankementen dit graag vermelden (betekend overigens niet dat mijn interesse dan gelijk weg is!)

[edit]
    Nog een vraag, woon je binnen een straal van 50 km van Bax-shop.nl (Goes) vandaan? Zo ja, dan kan ik deze op komen halen. Zo nee, is het dan voor jou mogelijk om deze te verzenden? Verzendkosten zijn dan voor mijn rekening.
    Last edited by Patrick Godschalk; Tuesday-07-07-2009, 17:05.

Comment

Heb je deze nog?
      Heb wel interesse voor 60 euro.

Zeker niet in de buurt van Rotterdam ?

Comment

Ik ben wel geintresseerd bel mij even [edit Rick] nummer weg [/edit]
        Last edited by Rick; Friday-31-07-2009, 09:11.

Comment

Telefoonnummers kun je uitwisselen per PM, maar is niet zo verstandig om dat in het openbaar te doen.

Hiernaast heeft de topicstarter al een poos niet meer gereageerd. Ik vind het niet meer dan normaal dat je even reageert als er interesse is in je advertentie. Als de advertentie de 1 maand gepasseerd is en de TS komt niet terug, gaan we er een slot op gooien. Het is hier niet zomaar Marktplaats o.i.d.

Comment

Even een update namens mij, na een aantal mailtjes met de aanbieder is deze deal foutgelopen, omdat de Rabobank geen buitenlandse overschrijving kon maken naar het door de aanbieder gegeven rekeningnummer.

Hierbij is mijn interesse in dit product beëindigd.

Comment

Working...
            X