Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 4x Nieuwe DMX LED Star globes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 4x Nieuwe DMX LED Star globes

Gloed nieuw, nooit gebruikt.
    Ooit aangeschaft maar nooit ergens voor gebruikt en mogen nu weg wegens overcompleet.

Specificaties:
    Input: AC95-220V, 30W
    Licht: 6*3W RGB LED
    6 kanaals DMX512
    Modes: Geluid, ingebouwd programma, master/slave

Vegelijkbaar product Bax: http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html
    Vergelijkbaar product video: https://www.youtube.com/watch?v=NVb-...layer_embedded

Graag bieden per 2 of 4

Topictitel aangepast conform reglement. Opletten!

Comment

Mogen alle 4 samen weg voor €160

Comment

140 voor 4 stuks! Da's 35 á stuk!

Comment

Hallo Rintie, Ik heb interesse. Kan je ze versturen?

Comment

Versturen is geen probleem. Verzendkosten is echter voor de koper.

Comment

Dan ligt het eraan hoe duur je het gaat verpakken. Interesse staat nog. Nog dingen die ik moet weten over mogelijke defecten of andere nadelen?

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                Dan ligt het eraan hoe duur je het gaat verpakken. Interesse staat nog. Nog dingen die ik moet weten over mogelijke defecten of andere nadelen?
                Ik pak het gewoon netjes in en verstuurd het zo goedkoop mogelijk naar je deur. Qua defecten zijn die er niet zo ver ik weet. Als je ze wilt overnemen moet ik ze eerst ophalen aangezien ze opgeslagen liggen in Wageningen. Ik heb ze nog nooit aangezet maar zal ze eerst goed controleren voordat ik ze naar je verstuur zodat we beide zeker weten dat ze perfect functioneren. Het betreffen dus gloednieuwe, nog nooit gebruikte producten.

Als je ze over wilt nemen mag je me wel een privebericht sturen.

Comment

Working...
                X