hallo,
bij deze mijn numark mixdeck express in de aanbieding.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...-400-euro.html
ik doe hem weg, omdat ik meer functies wil, en omdat het digitale draaien niet (meer) mijn ding is, ik ben liever met cdtjes aan de gang ...
deze MIDI-controller is te gebruiken i.c.m. een laptop/computer i.c.m. het meegeleverde softwareprogramma SERATO DJ INTRO
het apparaat is hooguit 30 uur mee gedraaid, en daarom is hij eigenlijk zo goed als nieuw, geen krassen, stootbeschadigingen et cetera.
ik heb heb altijd in een vocht, stof en rookvrije ruimte bewaard dus alles is nog helemaal tip top in orde.
cues,faders en sliders werken nog tiptop
mocht je hem willen uitproberen op defecten, dan is dat geen probleem !
maar ik kan je garanderen dat hier helemaal niks mee aan de hand is.
hij is precies 1 jaar oud na aankoop, en (bax-shop) bon is aanwezig .
voordeel van deze MIDI is dat je zowel met CD's als USB (stick) als pc kan draaien ... dus erg multifunctioneel !
ik wil er als startprijs 400 voor hebben (jaar geleden gekocht voor 600 hier )
mocht je interesse hebben? onderhandelen is altijd mogelijk, mag je me altijd bellen of mailen
(0637197950) // bovanholstein_5@hotmail.com
bij deze mijn numark mixdeck express in de aanbieding.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...-400-euro.html
ik doe hem weg, omdat ik meer functies wil, en omdat het digitale draaien niet (meer) mijn ding is, ik ben liever met cdtjes aan de gang ...
deze MIDI-controller is te gebruiken i.c.m. een laptop/computer i.c.m. het meegeleverde softwareprogramma SERATO DJ INTRO
het apparaat is hooguit 30 uur mee gedraaid, en daarom is hij eigenlijk zo goed als nieuw, geen krassen, stootbeschadigingen et cetera.
ik heb heb altijd in een vocht, stof en rookvrije ruimte bewaard dus alles is nog helemaal tip top in orde.
cues,faders en sliders werken nog tiptop
mocht je hem willen uitproberen op defecten, dan is dat geen probleem !
maar ik kan je garanderen dat hier helemaal niks mee aan de hand is.
hij is precies 1 jaar oud na aankoop, en (bax-shop) bon is aanwezig .
voordeel van deze MIDI is dat je zowel met CD's als USB (stick) als pc kan draaien ... dus erg multifunctioneel !
ik wil er als startprijs 400 voor hebben (jaar geleden gekocht voor 600 hier )
mocht je interesse hebben? onderhandelen is altijd mogelijk, mag je me altijd bellen of mailen
(0637197950) // bovanholstein_5@hotmail.com