Eens flink de bezem door de zolder en garage gehaald en dit is het resultaat [;)]. Veel ligt hier al lang, en buiten dat het in de weg ligt is dat natuurlijk ook gewoon zonde.
Voor alles geldt: ik hoef niet de hoofdprijs. Doe een leuk bod en ik weet bijna zeker dat we er wel uit komen. Spullen staan op dit moment in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen, Zeeland) maar zijn ook op te halen in Haarlem waar ik door de week vaak ben.
Kabels
DJ/Geluid
Overig
Voor alles geldt: ik hoef niet de hoofdprijs. Doe een leuk bod en ik weet bijna zeker dat we er wel uit komen. Spullen staan op dit moment in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen, Zeeland) maar zijn ook op te halen in Haarlem waar ik door de week vaak ben.
Kabels
- Harting 16P 1.5mm^2 kabel 14.5m (foto)
- Harting 16P 1.5mm^2 kabel 15.5m (foto)
- Harting 16P 1.5mm^2 kabel +/- 5m (foto)
- Stroom multikabel, 18x 1.5mm^2, lengte +/- 10m (foto)
- XLR female naar Jack ongebalanceerd, lengte +/- 5m. (foto)
- 6x jackpatchkabel, gebalanceerd/stereo (foto)
- 5x 'insert verloop', stereo jack naar 2x mono jack (foto)
- 1x denon faderstartkabel, mono mini-jack (foto)
- Mono/ongebalanceerde jack kabel, +/- 4m (foto)
DJ/Geluid
- Dap Stage Cube, microphone pre-amp foto)
- DJ-controller voor bv. PCDJ, DAC-2. (foto)
Deze is in nette staat - DJ-controller voor bv. PCDJ, DAC-2.
In minder nette staat. Knoppen zijn meer afgesleten en intern al eens vervangen. Werkt verder wel!
Overig
- Showtec Chase Lite, analoge lichtsturing (foto)
Bovenplaat ontbreekt. - 6-kanaals dimmpack, analoog met dmx-analoog demux dus dmx-stuurbaar. (foto)
Eén kanaal van deze demux werkt helaas niet meer goed. - Vier paalflenzen. Twee van hoogwaardige kwaliteit (denk K&M), twee van lagere. Nog steeds voldoende voor de wat kleinere toppen. (foto)
- Complete krachtverdeler in onderdelen (6x 16A C-automaat, 1x aardlek, 3x controlelamp met bijbehorende zekering) (foto)
- Krachstekkers (1, 2,3,4)
- 1HE racklade (foto)
- SLANT 11-4 case (foto)
- 15" touchscreen, VGA en serieel aangesloten. Resolutie 800x600. Heeft na sterke temperatuurswisselingen even tijd nodig om 'bij te komen'. (foto)
Comment