Ik bied hierbij mijn studio monitoren incl. Samson statieven aan wegens vervanging.
Ze zijn in prima staat, werken nog helemaal goed en hebben geen grote beschadigingen (paar krasjes).
Hierbij nog even de specs:
JB Systems, een merk dat nu ook actieve monitoren is gaan produceren en niet genoeg neemt met een tweede plaats! Deze monitor gaat de strijd aan met vele andere monitoren die nu als nummer één staan genoteerd. Deze actieve studio monitor is gemaakt met oog op kwaliteit en kwantiteit voor een goede prijs. Uitgerust met een 2x35W RMS versterker, een frequentiebereik van 65-20.000Hz, een stijlvolle zwartgelakte houten behuizing en een nette afwerking van zowel de binnen- als de buitenkant. Dit alles zorgt ervoor dat deze monitors enorm bruikbaar zijn in zowat alle studio's! Kristalhelder geluid en een bass waar u van op kijkt, u vindt het allemaal in deze monitor!
Specificaties:
- 2x35W RMS versterker
- stijlvolle zwarte afwerking
- frequentiebereik: 65-20.000Hz
- magnetisch afgeschermd
- ?" dome tweeter met 5" Kevlar woofer
- kan aangesloten worden op elke line-level audio uitgang
- afmetingen: 180 x 258 x 209 mm (WxHxD)
- gewicht: 6,3 KG
Foto's zijn te vinden bij mijn marktplaats advertentie.
Mocht je nog vragen hebben, mail, bel of PB me gerust even!
Ze zijn in prima staat, werken nog helemaal goed en hebben geen grote beschadigingen (paar krasjes).
Hierbij nog even de specs:
JB Systems, een merk dat nu ook actieve monitoren is gaan produceren en niet genoeg neemt met een tweede plaats! Deze monitor gaat de strijd aan met vele andere monitoren die nu als nummer één staan genoteerd. Deze actieve studio monitor is gemaakt met oog op kwaliteit en kwantiteit voor een goede prijs. Uitgerust met een 2x35W RMS versterker, een frequentiebereik van 65-20.000Hz, een stijlvolle zwartgelakte houten behuizing en een nette afwerking van zowel de binnen- als de buitenkant. Dit alles zorgt ervoor dat deze monitors enorm bruikbaar zijn in zowat alle studio's! Kristalhelder geluid en een bass waar u van op kijkt, u vindt het allemaal in deze monitor!
Specificaties:
- 2x35W RMS versterker
- stijlvolle zwarte afwerking
- frequentiebereik: 65-20.000Hz
- magnetisch afgeschermd
- ?" dome tweeter met 5" Kevlar woofer
- kan aangesloten worden op elke line-level audio uitgang
- afmetingen: 180 x 258 x 209 mm (WxHxD)
- gewicht: 6,3 KG
Foto's zijn te vinden bij mijn marktplaats advertentie.
Mocht je nog vragen hebben, mail, bel of PB me gerust even!