Announcement

Collapse
No announcement yet.

Site voor geluidsapparatuur.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Site voor geluidsapparatuur.

Goedkoop, 2de hands en nieuw, maar niet zoals bax, garantie tot aan de deur.
    Ik ben eigenaar van de site en ik kan u verzekeren dat de producten die ik aanbied het doen. Voor de deur mogen ze helmaal getest worden!

Zie site:
    -
    Last edited by Rick; Thursday-07-11-2013, 09:54.

Ik denk niet dat je hier vrienden mee maakt met bax.

Ook denk ik dat je nog eens goed naar je site moet gaan kijken. Want jij kan wel zeggen garantie geef ik niet op wat je koopt ( behalve het testen dan ) maar zo werkt de wet helaas niet. Daarnaast mis ik nogal belangrijke info op je site en komt het op mij totaal niet betrouwbaar en veilig over.

Hoe zit het bijvoorbeeld met retouren en Ideal betaling zo zijn er nog wel een hoop dingen meer waardoor ik erg grote vraagtekens bij je site zet en er dus niet zou bestellen.

Comment

Deze site is iets heel anders dan bax. Dit kun je meer zien als marktplaats. Ik zal ook nooit zo'n groot (en mooi) assortiment krijgen als de bax. Je kan gewoon contant betalen of eventueel per bankoverschrijving. Dat zal ik er in ieder geval erbij zetten.

Comment

Nee. Zaken met commerciële insteek zijn hier niet toegestaan, zie ook het reglement.

Comment

Working...
        X