Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2x RMP3 en RMX40 DSP Blackfire edition in nieuwstaat!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 2x RMP3 en RMX40 DSP Blackfire edition in nieuwstaat!

Hallo, bij deze bied ik mijn huidige Dj set te koop aan.
    Het gaat om 2x een RMP-3 B (dus de versie met verbeterde firmware) en een RMX-40 DSP Blackfire Edition.

De set is me altijd heilig geweest, en heb deze dan ook met veel liefde behandeld. De set heeft nooit ergens anders gestaan dan op mijn kamer, en de apparatuur is ook nooit in een ruimte geweest waar gerookt werd.
    Verder is de hele set altijd afgedekt geweest met speciaal hiervoor bedoelde UDG hoezen wanneer deze niet gebruikt werd, hierdoor heeft stof geen schijn van kans gekregen bij deze spelers.

Dit alles is ook te zien aan de staat waarin de producten verkeren, alles is absoluut zo goed als nieuw.
    Ik draai nog altijd heerlijk met deze set, echter verkoop ik de set omdat ik een andere set aan wil schaffen, aangezien ik tegenwoordig minder tijd heb om te draaien, en die dan net wat minder ruimte in beslag neemt op mijn bureau.

Uiteraard is het mogelijk jezelf te overtuigen van de uitstekende staat van deze producten door de set zelf te komen proberen.

Ik heb gezocht naar beschadigingen en gebruikerssporen op de set, en werkelijk het enigste dat ik tegenkom is een minikrasje op 1 jogwheel (denk aan ongeveer 4 mm lang, waarschijnlijk een keer met n horloge tegenaangekomen oid), en het rubber van het effectenknopje dat ietsjes begint te rafelen, dit beïnvloed absoluut niets op de werking of gebruikersgemak van de knop. (Ik heb 2 duidelijke foto's van deze 'gebruikersspoortjes'. Zelfs als je goedkijkt zul je de 'gebruikerssporen' niet eens kunnen zien op de grote foto's.).
    Een nettere en beter onderhouden set als deze zul je niet snel tegenkomen.

Ik ben erg gegroeid in mijn draai-skills door middel van deze set, en het omschakelen tussen deze set thuis, en een set CDJ's en DJM in de clubs waarin ik draai is erg klein, wat dus erg fijn is als je nu of in de toekomst ook in clubs (wil) draaien/draait.

Alle bonnen van deze set heb ik erbij, de set is aangeschaft bij Feedback.

Via de link hieronder kun je een aantal foto's te zien krijgen van de set.

Bij serieuze interesse graag even bellen of een mailtje.

Groeten,
    Arno Dekkers
    06XXXXXXXX --> Nummer weggehaald ivm spammers, uiteraard kun je deze krijgen als je even een mailtje stuurt.
    Ik reageer op de mail waarschijnlijk (stukken) sneller dan op een berichtje op dit forum, dus mailen kan naar:
    Arno_Ineke (at) hotmail.com

Topictitel aangepast conform reglement.

Comment

wat is de vraagprijs?

Comment

Working...
      X