Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: SynQ Xtrm1 plus flightcase / Reloop RMX40 USB /

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: SynQ Xtrm1 plus flightcase / Reloop RMX40 USB /

Wegens aankoop midi controller/mengpaneel gaan de volgende zaken het huis uit:

1 x SynQ XTRM1 plus flightcase en Tonar Banana in perfecte staat nog weinig tot niet gebruikt. Even gerekend en mijn feestjes nagekeken de afgelopen twee jaar 'sinds aankoop' is deze gebruikt voor:

- 2 tal uurtjes thuis gebruik gok ik in totaal.
    - 4 Retro fuifen gehad dus vermoedelijk enkel op die 4 retro parties gebruikt en dan ook niet non stop 'fifty fifty met dj controller en mengpaneel'
    - 4 tal feestjes meegesleept maar niet uit zijn case gehaald wegens niet nodig doelgroep.
    Altijd netjes in flightcase opgeborgen was een nieuwe aankoop. Je krijgt er gratis een stel carbon brushes 'zo goed als ongebruikt nog' en slipmats bij 'originele slipmat ook nog aanwezig en ongebruikt'

1 x Reloop RMX 40 USB 'was oorspronkelijk van Mol' in goede staat geen beschadigingen op een paar plakkertjes na bij de inputs 'ook nog van Mol' :p waar ik nooit echt mij druk heb over gemaakt. Altijd netjes in flightcase gestaan 'niet meegeleverd'
    Plakkertjes zijn gewoon van die mini dingen bij de inputs met daarop Numark 'line 1 SynQ 'Line 2 om jullie er reeds een idee van te geven.

Foto's worden dit weekend genomen en aan het topic toegevoegd 'materiaal staat verwarmd gestald bij mijn schoonthuis en moet er toch heen dit weekend'

originele dozen zijn normaal nog aanwezig en meegeleverd van zowel het mengpaneel als de platenspeler.

Afhalen en bezichtigen mogelijk mits afspraak en er meteen maar bij zeggen dat dit in Belgie is.
    Verzending naar NL is vast ook wel mogelijk 'zal ik even voor moeten kijken wat de verzendmogelijkheden zijn'.

1 x Vestax Typhoon niks op aan te merken behalve normale gebruiksporen inclusief flightcase 'met laptopstand uitschuifbaar'

Vraag maar raak zou ik zeggen :)
    Last edited by SqueeZr; Wednesday-20-11-2013, 18:48.

Verkocht :

SynQ XTRM1 met flightcase

Foto's zullen voor morgen zijn want ik stond er schoon met mijne camera bij schoonthuis vandaag ... tuut tuut tuut rood lampje batterij op.

Comment

P1000620.jpg
      P1000621.jpg

Zoals beloofd de foto's

- Reloop rmx40 usb mengpaneel zoals je ziet zijn het mini stickertjes die ik wegens luiheid nooit verwijdert heb. Alles werkt perfect en er is niet echt enige schade te bespeuren (werd altijd netjes verzorgd getransporteerd en verwarmd gestockeerd). De stickertjes zijn er vermoedelijk zonder problemen of schade af te halen.

richtprijs 250 euro

Kan bezichtigd en getest worden.

Word tevens verkocht:

- Numark M6 USB

Nieuw gekocht en slechts 1 malig gebruikt. Voor de rest eigenlijk altijd aan de kant gestaan als backup maar nooit gebruikt.

P1000622.jpg

Perfect staat

Richtprijs 150 euro

Bezichtigen en afhalen mogelijk

Edit @ Rick kan de topictitel aangepast worden? De SynQ is verkocht

- Vestax Typhoon inclusief de meegeleverde Virtual DJ LE / Traktor LE / Serato Intro werkt met alle drie deze software pakketten tevens mapping die werkt voor het freeware Mixx programma beschikbaar.
      Word samen verkocht met een Reloop Flightcase
      P1000624.jpg
      P1000625.jpg

vegen op de foto's zijn gewoon vette vingers hij is gebruikt geweest maar heeft buiten een heel klein schrammetje 'in het rood vooraan' geen lakschade kan wel een opkuisbeurt gebruiken om het terug te laten blinken maar dit ligt eerder aan het gebruikte materiaal bij de Typhoon.

Flightcase was nieuw 120 euro indertijd en heeft op zich geen schade. Is met een uitschuifbaar laptop plateau. De Vestax is gebruikt maar alles werkt nog perfect.
      Reloop Controller Case Pro - Digital Jockey

Info flightcase

Het frontpaneel is afneembaar, zo kan u alle controls gebruiken terwijl het toestel in de flightcase blijft. Onder de controller is er wat extra ruimte, hier kan u dan accessoires opbergen. Met het uitschuifbaar plateau waar u een laptop op kan plaatsen bespaart u heel wat plaats.

Flightcase voor Digital Jockey of gelijkaardige controller
      Uitschuifbaar plateau voor laptop (310 x 355mm)
      Afneembaar frontpaneel
      Plaats voor accessoires
      Afmetingen binnenzijde: 365 x 72 x 305mm
      Afmetingen buitenzijde: 465 x 160 x 390mm
      Gewicht: 7.2kg

Samen voor 150 euro

Of indien apart verkocht:

Vestax Typhoon 120 euro
      Flightcase 'is dus eigenlijk een model voor de Reloop Digital Jockey' 80 euro

Alles word verkocht wegens aanschaf Numark NS7 II die zowel het mengpaneel als controller gedeelte vervangt.

Mits er meer intresse is in een compleet pakket kan ik van het Reloop of Numark aanbod ook een set maken die als volgt eruitziet:

American Audio Radius 1000 - Reloop RMX40 USB of Numark M6 USB - American Audio Radius 1000 ingebouwd in Road Ready RRCDJCD12W flightcase voor 2x tabletop + 1x 12 inch m

Moet dan wel terug even foto's nemen van de flightcase en CD spelers.

American Audio Radius 1000 info :

Richtprijs Set van 2 x AA1000 met RMX40 USB mengpaneel in flightcase 900 euro
      Richtprijs in het geval van de Numark M6 USB in flightcase 800

De CD spelers werken ook nog altijd perfect en zaten netjes opgeborgen in de flightcase 'en gestald in verwarmde ruimte'

De vooropgenoemde richtprijzen zijn bespreekbaar maar het materiaal staat ook niet in mijn weg. Maar altijd vrij om een ander bod te geven wie weet ga ik er wel mee akkoord :)
      Last edited by SqueeZr; Tuesday-10-12-2013, 03:22.

Comment

Foto van de flightcase (blijkbaar kon ik deze niet meer plaatsen)

P1000626.jpg

Aangezien ik voornamelijk kleine feestjes gedaan heb de afgelopen jaartjes waarvan meestal zelfs op fuifen waar reeds materiaal stond of in een paar lokale danscafes waar tevens materiaal stond is enkel de Vestax Typhoon het vaakste gebruikt 'al is deze wel nog in perfect werkende staat'. Zowel de cd spelers als mengpanelen zijn zelden tot nooit gebruikt.

Dit is tevens de reden waarom alles de verkoop ingegaan is en vervangen is voor een meer proffesionele controller :)
        Last edited by SqueeZr; Tuesday-10-12-2013, 00:51.

Comment

Prijsverlaging

Numark M6 mengpaneel los 125 euro
          Reloop RMX40 USB mengpaneel los 220 euro
          Vestax Typhoon en flightcase 120 euro

Reloop rmx40 plus 2 x AA Radius 1000 in flightcase 800 euro
          Numark M6 USB plus 2 x AA Radius 1000 in flightcase 705 euro

Of doe een goed bod en mischien ga ik wel akkoord.

Comment

Working...
          X