Announcement
Collapse
No announcement yet.
Te koop: 2x Sunstrip I en rookmachine
Collapse
X
-
Grote schop: Rookmachine staat weer te koop (mijn martin rookmachine is weer gerepareerd).
Nog steeds €105,-
spec's:
Fog output: 4000cu.ft./min
warm-up time: 4 min
Tank capacity: 1L
Heater: 1500w
Power input: 230-110V
Fuse: 230V/3.15A or 110V/7A
weight 15kg
lenght: 590mm
width: 290mm
height: 255mm
Comment
-
Kick + toevoeging.
Rookmachine staat nog te koop.
Nu ook te koop i.v.m. aanschaf 2 sunstrips actief: 2x Sunstrip Stageblinder I (10 lampjes versie)
Incl. 20 lampjes
Winkel link: http://www.bax-shop.nl/blinders/show...t-details.html
Afwijkingen:
- 1 strip moet de trekontlasting gerepareerd worden, niet moeilijk zelf te doen.
- Op de strips staat met witte verf ''Reflex''
- Aantal sticker resten.
Kleine afwijkingen van nieuwstaat dus.
Doe een leuk bod en ze zijn van jou!
Mail mij voor foto's en video's van deze sunstrips. Ik heb er veel plezier mee gehad en raad deze sunstrips aan voor elk semi-grote drive-in-show.
Comment
-
De foto's:
Zijkant/onderkant (hangt af van de manier van plaatsen) met verf en stickers:
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Onderkant/Zijkant:
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Voorkant:
Beschadiging (Zoals je ziet al 1 gerepareerd, andere nog niet):
Verder zijn en geen afwijkingen, strips werken prima. Worden alleen per 2 verkocht (of je moet iemand vinden die ook in een enkel strip geďnteresseerd is). Ik blijf in ieder geval niet met 1 strip zitten....
Comment
Comment