Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Pioneer DJM 400 + 2 x CDJ 800 MK2 (incl. flightcase)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Pioneer DJM 400 + 2 x CDJ 800 MK2 (incl. flightcase)

Pioneer DJM 400 + 2x CDJ 800 MK2 inclusief unieke flightcase te koop vanwege beëindiging hobby.

De flightcase is uniek in zijn soort omdat ik deze speciaal heb laten bouwen dor ProFlite Cases uit Zutphen. Formaat: 100 x 50 x 20 cm, 5,5 cm bodem. Geproduceerd uit hoogwaardige berken hout en afgewerkt lederen handgreep aan de voorzijde, twee degelijke handgrepen aan de zijkanten en aan beide kanten 2 ingebouwde sluitingen (vlinderslot) om de kist af te sluiten. Daarnaast zijn de hoeken voorzien van balhoeken waardoor de deksel van de kist onder de onderkant gezet kan worden.

De flightcase is aan de binnenkant afgewerkt met hard- en noppen schuim ter bescherming van de apparatuur en tevens beschikt deze kist over een aparte opbergruimte voor alle kabels netjes weg te werken. In deze opbergruimte zit tevens een stekkerdoos met 4 gaten.

Originele facturen van zowel de cd spelers / mixer als de flightcase heb ik nog. Tevens ook de boekjes van de cd spelers en de mixer.

Uiteraard kan alles getest worden.

Doe een leuk bod en ik neem contact met je op!

Foto's dj-set:

IMG_2431.jpgIMG_2430.jpgIMG_2439.jpg

500 euries is dat een goed bod?????

Comment

Nee, de flightcase inclusief cd spelers en mixers moeten minimaal 600 euro opbrengen.

Originally posted by Djhans1977 View Post
      500 euries is dat een goed bod?????

Comment

Hoelang wil je het setje voor me reserveren?

Comment

Hoi Hans ik heb nu een bod van 650 euro, zonder tegenbericht komt men morgenavond kijken naar mijn set. Laat me even weten of je interesse hebt en wat je bod is dan kan ik hem misschien nog voor je vast houden.

groet Maarten

Comment

laat maar zitten is te duur

Comment

kan je het lang vasthouden, ik ga namelijk eerst werken met mijn hercules dj control instinct, en nog niet met cd's, kijken of dat wat is, zou je het een jaar voor me willen reserveren

Comment

Als je iemand moet vragen om een Tweedehands set een jaar te reserveren, lijkt het mij verstandig om eens héél goed na te denken wat je precies wilt... (ook aangezien je al op tig andere topics hebt gereageerd).

Comment

kijken of dat wat is, zou je het een jaar voor me willen reserveren
                  Inderdaad, je weet nog niet eens zeker of je het wil.
                  Ga pas zoeken als je goed voor ogen hebt wat je wil en als je überhaupt het geld ervoor hebt.

Comment

dat is helemaal waar ga ik doen

Comment

Working...
                    X