Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Iemand die mij wil helpen met solderen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Iemand die mij wil helpen met solderen.

Hallo.

Ik hen een vraagje.
    Is er iemand die voor mij een stukje kabel aan een powercon in en powercon out plug zou willen solderen (3x2.5 mm) Zelf heb ik niet de kennis hier voor. Hij moet wel netjes en veilig afgewerkt worden.

Mocht iemand hier tijd voor hebben dan hoor ik het wel.

Alvast bedankt, groetjes Tom.

Waarom zou je ze willen solderen?
    Een stekker deel heeft namelijk gewoon schroefjes die je op je adereindhulsjes aan kan draaien. Dus snoertje aanstrippen. Een adereindhulsje erop aan knijpen. Niets om te solderen bij dus.

Als het om het chassisdeel gaat.
    Als je dit al wil zit je met het probleem dat er een soort van hars of andere soort van troep opzit. Hierdoor moet je het echt heeeeeel erg goed schoon schuren en dan nog eens vloei middel gebruiken. Kan dus wel maar niet echt een aanrader.
    Hier kan je ook gewoon weer adereindhulsjes voor krijgen die je er op kan schuiven, Speciale huls erover en klaar.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Als het om het chassisdeel gaat.
      Als je dit al wil zit je met het probleem dat er een soort van hars of andere soort van troep opzit. Hierdoor moet je het echt heeeeeel erg goed schoon schuren en dan nog eens vloei middel gebruiken. Kan dus wel maar niet echt een aanrader.
      Hier kan je ook gewoon weer adereindhulsjes voor krijgen die je er op kan schuiven, Speciale huls erover en klaar.
      Line connectors zou ik nog wel solderen. Liefst dan ook nog stukje krimpkous erover. Maar draden waar 230V op staat idd gewoon adereindhulzen of speciale stekkers. Uiteinden ook niet vertinnen, want dat gaat na verloop van tijd toch weer los zitten.

Comment

Working...
      X