Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2x 2 meter vierkante truss Interal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 2x 2 meter vierkante truss Interal

Mijn vierkante truss gaat eruit, omdat ik overstap naar kleinere driehoekstukken (raar maar waar).

Een ideaal en stevig trussje voor als je bijvoorbeeld wilt beginnen. Hier en daar wat beschadigingen van een g-haak, maar ach dat ziet niemand.

Interal is een merk dat namaak prolyte en eurotruss maakt tegen iets voordeligere tarieven. Dit merk is ook te koppelen met prolyte of eurotruss (hangt ervan af welke ze nagemaakt hebben). De mijne past niet op prolyte dus ik ben er vrijwel zeker van dat hij op eurotruss past.

foto

In mijn ogen een perfecte kans voor iemand die met truss wil beginnen. Dit is een goedkope maar degelijke oplossing, waarbij je later kan uitgroeien met eurotruss (één van de topmerken onder de truss-merken). Je haalt zeker geen rotzooi in huis.

Prijs: €225,-

Truss is te bezichten en af te halen in Den Haag
    Last edited by roderickk; Wednesday-29-07-2009, 21:17.

Kopelbaar met de welbekende X30V van prolyte?

Voor de kopers: Vergeet niet als je 2 verschillende trussen koppelt dat je dan niets meer aan de tabellen hebt (en dat je er dus niet teveel aan moet hangen)

Comment

Als het compatibel is met elkaar en als dat ook erkend is, kun je uitgaan van de laagste opgegeven belastbaarheid.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
        De mijne past niet op prolyte dus ik ben er vrijwel zeker van dat hij op eurotruss past.
        Zoals in de begint post staat vermeld. Ik heb het zelf echter nooit geprobeert. Ik heb altijd genoeg gehad aan 4 meter.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
          Zoals in de begint post staat vermeld. Ik heb het zelf echter nooit geprobeert. Ik heb altijd genoeg gehad aan 4 meter.
          Verkeerd gelezen, sorry..

Maar betekend wel dat mijn intresse vervalt....

Comment

Geen probleem.

Comment

Als het past op eurotruss fd34 heb ik mischien wel intresse.

Comment

Ik neem aan dat dat hem is. Je kan altijd even langskomen als je in Den Haag bent.

Comment

Deze mag nog even opnieuw onder de aandacht

Comment

Working...
                  X