Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Mengpaneel (en eventueel versterker met speakers)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Mengpaneel (en eventueel versterker met speakers)

Beste forumleden,

Voor een plaatselijke scouttinggroep ben ik opzoek naar een nieuw mengpaneel, aangezien ons oude paneel op het punt staat om het te begeven. Het paneel dat we nu gebruiken kan goed al 20 jaar oud zijn.

Nu ben ik opzoek naar een degelijk mengpaneel met ten minste 2 kanalen. Ons budget is natuurlijk erg laag want veel middelen hebben we niet. Je hebt al nieuwe skytec mengpaneeltjes voor 4 tientjes, alleen is dat volgens mij niet echt degelijk spul. Ik ben meer van een goede 2e hands set als een goedkope nieuwe.

Budget €85 maximaal, maar hoe minder hoe beter.

Daarnaast is onze audio niet echt alles. Graag zou ik dit ook vervangen aangezien dit allemaal oude meuk is. (Zo'n oude Kenwood 100 watt versterker en een waardeloze equalizer ertussen, en aan elkaar geknoopte home cinema boxen is niet echt alles) Als we een vervangende set kunnen regelen zou deze tot max 40/50 personen moeten kunnen. We zijn niet veeleisend, want we doen al een hele poos met deze zooi, maar houden wel van een mooi geluidje.

Budget €300, en voor alles in een €350.

Een mengpaneel is dus van groot belang, maar als we alles kunnen vervangen zou dat mooi meegenomen zijn.

Ik hoor dus graag als mensen nog een degelijk setje hebben liggen, of toevallig iets moois tegenkomen op marktplaats.

Mvg

hallo ik heb nog een mengpaneel liggen een Usblaster 7337.
    er zitten 2 cdspelers ingebouwd, hij heeft ook 2 Line (aux) In Kanalen. Ik wil er graag 70 voor, ik heb hem op marktplaats staan Hier is de link:

Comment

Je kunt eens kijken voor DAP K-112 speakers. Redelijk degelijk materiaal. Klankmatig geen toppers maar waarschijnlijk een hele vooruitgang met wat je nu hebt staan. Nieuw zijn ze niet meer te krijgen, gebruikt gaan zo voor €150 tot €200 voor een setje van twee stuks. Meer moet je daar echt niet voor geven. Dan kun je nog eens kijken of je ergens een oldschool versterker vind. Omdat iedereen tegenwoordig op lichtgewicht versterkers overstapt worden er regelmatig oude zware bakbeesten aangeboden die nog prima presteren en niet veel meer hoeven te kosten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een JB-Systems C2-450 en zwaarder, maar ook de Dap Paladium reeks is over het algemeen goed evenals de American Audio V reeks. Voor het mixer gedeelte kan ik zo niet echt een oplossing bedenken. Pioneer zeker laten staan, maar een oude Dateq XTC is over het algemeen dik in orde. Je kunt eens kijken voor een oude Ecler of Rodec, maar die moeten meestal nog veel geld opleveren.

Comment

Ik heb een setje alto pro sx112 met de VLP1000 van american audio te koop. Inclusief kabels en statieven. Misschien is het wat, ondanks de iets hogere prijs dan uw budget? Dan heb ik er eventueel nog een mengpaneeltje bij, 2 kanaals, 6 jaar oud, zo goed als ongebruikt, dat voor niks dan.

Vriendelijke groet,

Youri.
        Last edited by Ohbit; Tuesday-11-03-2014, 20:27. Reason: toevoeging

Comment

Working...
        X