Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: JB Systems lichteffecten, Martin rookmachine ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: JB Systems lichteffecten, Martin rookmachine ..

Wegens beëindiging van hobby bied ik de volgende lichteffecten aan:

2x JB Systems Penguin muziekgestuurde moonflower met 90 graden draaiende scanspiegel (50w). Richtprijs: €70.
    2x JB Systems Dynamo 250w scanner, muziekgestuurd en te besturen via controller (zie onder). Richtprijs: €200 (CA-8 controller inclusief)
    1x JB Systems CA-8 DMX controller, waarmee je de Dynamo's aan kan sturen.
    1x JB Systems Stormbird GOBO flower met prisma-effect (250w). Richtprijs: €75.
    1x Showtec DJ Switch 6, 6 kanaals switchpaneel met aan/uit schakelaars. Richtprijs:€15.
    1x JB Systems Stealth Laser (DEFECT) waar waarschijnlijk ander motortje in moet voor aansturing van de spiegeltjes. Laser zelf werkt nog wel. €T.E.A.B.

Alles is in zeer goede staat, weliswaar wel wat jaren oud, (gebruikt bij drive-in show maar alles bij elkaar nog geen 5x) in originele verpakkingen (dozen niet echt meer in nieuwstaat i.v.m. vervoer). Aangezien het nu alleen maar plek in beslag neemt en niet meer wordt gebruikt wil ik kijken of ze verkocht kunnen worden.

Prijzen zijn RICHTprijzen, betekent dat hier evt. over onderhandeld kan worden.

Verdere vragen / opmerkingen hoor ik graag.

Dubbele topic weggehaald, hier verder.

Comment

Ik doe een openingsbod van 200 euro voor alles.

Comment

Martin Rookmachine is verkocht !

Comment

Originally posted by Dratsabylgu View Post
          Ik doe een openingsbod van 200 euro voor alles.
          Sorry voor de late reactie, maar ik heb geen melding ontvangen dat er iemand had gereageerd, vandaar. Maar u biedt 200 euro voor alles? Dat vind ik persoonlijk ietwat aan de lage kant. Ik zat dan meer te denken, mede gezien de staat van de apparaten (behalve de laser) aan een bedrag rond 300. Maar u bent vrij om nog een tegenbod te doen natuurlijk :)

Comment

heb je een foto van de conditie van de switchpack?
            ik denk dat het wel handig is voor mijn kamer :)
            dan kan ik lekker mijn telefoon opladen en het stroom van mijn pc afhalen :)

Comment

140,- euro voor 2 stuks JB Systems Dynamo 250w scanner

Comment

Ik zal proberen z.s.m. een foto te maken hiervan, is nagenoeg niet gebruikt (behalve kartonnen doos die wel beschadigd is).

Comment

140,- euro voor 2 stuks JB Systems Dynamo 250w scanner
                  Excuseer maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt. De versie die ik heb is de 100w versie, niet de 250w versie.
                  Mijn eigenlijke vraagprijs was 200 euro voor de 250w versie. Gezien de staat was ik bereid te zakken naar 170 euro voor de 250w versie, maar omdat het de andere versie betreft wil ik zakken tot de 140 euro die je aangeeft. Op verzoek kan ik foto's maken van de huidige staat. Ik hoor het graag.

Comment

Nee laat dan maar dan kan ik beter iets nieuws kopen.

Bij nieuwe spullen heb ik factuur en garantie en kost het me uiteindelijk minder omdat ik ze zakelijk kan kopen.

Comment

Nee laat dan maar dan kan ik beter iets nieuws kopen.

Bij nieuwe spullen heb ik factuur en garantie en kost het me uiteindelijk minder omdat ik ze zakelijk kan kopen.
                      Daar bent u helemaal vrij in natuurlijk. Maar had u dan een ander bedrag in gedachten of?

Comment

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
                        heb je een foto van de conditie van de switchpack?
                        ik denk dat het wel handig is voor mijn kamer :)
                        dan kan ik lekker mijn telefoon opladen en het stroom van mijn pc afhalen :)
                        Zie de bijlage van de dj switch. Ik hoor het wel.

IMG_4669.jpg

Comment

De Dynamo scanners incl. controller zijn verkocht !!

Comment

Stormbird verkocht !

Comment

Working...
                            X