Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis: LG 26LX2R televisie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratis: LG 26LX2R televisie

Gratis af te halen een LG 26LX2R televisie zonder voet maar met wandmontage beugel.

Is wel HD maar geen full HD dus 1280x720 dacht ik.

Voor meer info even zoeken met google.

Ik woon in Nieuwerkerk ad IJssel.

Is er een reden voor dat je hem zomaar weg doet?:) want ik heb zeker wel interesse.

Comment

Het was de tv op kamer van mijn zoon en die heeft een Sony 46" gekregen dus deze is over.
      Er is verder niets mis mee alleen heb ik de voet niet meer omdat hij aan de wand hing.

Comment

Ik zou ze graag willen hebben. Je hebt een pb.

Comment

aangezien ik aan het sparen ben voor een dj-controller en dus geen geld heb voor een tv, is hij heel erg welkom bij mij.

Comment

Deze kan gesloten worden en verplaatst, de TV heeft een nieuwe eigenaar.

Comment

Hmm, spijtig. Ik had op zijn minst een reactie verwacht.

Comment

Ik nam je reactie niet serieus want wie gaat er nu voor iets dat niets meer waard is ruim 150 km rijden.
                Dat kost je dan 3 uur tijd plus brandstof voor dat geld kan je zowat een nieuwe kopen :P

Comment

Het toeval wil dat ik nogal eens aan de andere kant van de grens kom, en dat met een auto van de zaak die "voor niets" rijdt...

Comment

Nou mischien heb je geluk want hij is niet opgehaald, maar ik wil er snel vanaf dus wanneer zou jij langs kunnen komen.

Comment

Working...
                    X