Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 4x Mojo Colour Changers (DMX) In case

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 4x Mojo Colour Changers (DMX) In case

Ik heb maar weer eens mijn verlichtingsspul opgeruimd en kwam een kist tegen met daarin 4 Mojo Colour Changers
    die ik een jaar geleden heb gekregen maar niet heb gebruikt en waarschijnlijk ook niet ga gebruiken omdat ik al voorzien ben op dat
    gebied. Toch zijn het te mooie dingen om te laten verstoffen dus bied ik ze hierbij te koop aan.

Het gaat hier dus om een 4 tal Mojo Colours in een stevige kist. Elk hebben een jaar geleden nieuwe DMX aansluitingen gekregen en nieuwe lampen
    en de behuizing ziet er nog prima uit. Kortom, die zijn klaar voor nog een ronde. En voor wie niet weten wat Colour Changers zijn:
    Het is hetzelfde idee als een scanner. Een lamp met tussen de lens en de lamp zelf een ronddraaiend kleurenwiel met verschillende kleuren, in dit geval 16.
    Verschil met een scanner is dat er geen gobo wiel in zit (figuurtjes zoals hartjes, bloemen, etc) en de straal niet beweegt.

Specificaties:
    -300w (lamp: 250W)
    -Standalone (geluid gestuurd)
    -DMX via 1 kanaal en dan kun je: kleuren vast kiezen, snelheid kleurenwiel en geluid gestuurd kiezen
    -16 kleuren (o.a. wit, groen, rood, oranje, geel, blauw, samengestelde kleurengobo's met o.a. Nederlandse vlag)
    -In stevige kist
    -Programmeren via dipswitches
    -Scherpte in te stellen door draaibare lens
    -Excl. eurostekkers (kun je voor 0,50 - 1,50 kopen bij iedere kringloopwinkel)
    -Er zitten (vanzelfsprekend) ook geen DMX kabels bij

Extra informatie
    -vanwege het gewicht (33 kilo) is verzenden niet realistisch, mag altijd hoor maar kosten voor koper
    -af te halen in Groningen of eventueel Zwolle
    -in elke behuizing zit een werkende lamp, nieuw kosten ze €9,70 bij Bax ;)

Vraagprijs: bieden vanaf €60,-

Heb je serieuze interesse (of eventueel foto's zien) of op/aanmerkingen? Liefst even PB'tje.
    Last edited by Groninger; Friday-08-08-2014, 01:13. Reason: spelling + extra info
Working...
X