Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Verkopen doe ik ze niet, en die ik heb zijn zelfgebouwd.
Op marktplaats adverteert al een tijdje een bedrijf met een setje voor € 300. Dat zijn 2 nieuwe van Magic Effects. (normaal € 209 per stuk)
Let wel op, dat je een switchpack erbij nodig hebt met relaisuitgangen. De standaard switchpackjes lekken te veel door op de triacs, en laten je shooters ongecontroleerd afgaan.
Het switchpack wat Magic Effects aanbied is er een met een extra veiligheidskanaal om te voorkomen dat een "full on" voor schietfoutjes zorgt.
Verkopen doe ik ze niet, en die ik heb zijn zelfgebouwd.
Op marktplaats adverteert al een tijdje een bedrijf met een setje voor € 300. Dat zijn 2 nieuwe van Magic Effects. (normaal € 209 per stuk)
Let wel op, dat je een switchpack erbij nodig hebt met relaisuitgangen. De standaard switchpackjes lekken te veel door op de triacs, en laten je shooters ongecontroleerd afgaan.
Het switchpack wat Magic Effects aanbied is er een met een extra veiligheidskanaal om te voorkomen dat een "full on" voor schietfoutjes zorgt.
Die standaard packs zoals de Showtec MKII dimmerpack inderdaad absoluut niet gebruiken. Als je ze aanzet geven ze meteen een impuls waardoor alle aangesloten jets meteen afgaan.
Als je er een dummyload tussen hangt spaar je een hoop geld uit. Of je gebruikt een switchpack voor led effecten, die werken met relais. Blijft wel een feit dat je met beide geen "full on ' moet gebruiken!
Comment