Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht : confettishooter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht : confettishooter

Ik ben op zoek naar 2 elektrische confettishooter voor een nieuwe project
    Mag met DMX hoeft niet

up

Comment

patrick,

ik heb 2 stuks confettishooter. Mag je gebruiken, geen probleem. Geef maar door aan Aswin Joore, dan komt het goed
      .
      Last edited by john; Sunday-29-05-2016, 20:49.

Comment

super maak ik zoek ze wel voor vast zullen we maar zeggen
        kan ik ze ook kopen eventueel !!

Comment

Patrick,

Verkopen doe ik ze niet, en die ik heb zijn zelfgebouwd.
          Op marktplaats adverteert al een tijdje een bedrijf met een setje voor € 300. Dat zijn 2 nieuwe van Magic Effects. (normaal € 209 per stuk)
          Let wel op, dat je een switchpack erbij nodig hebt met relaisuitgangen. De standaard switchpackjes lekken te veel door op de triacs, en laten je shooters ongecontroleerd afgaan.
          Het switchpack wat Magic Effects aanbied is er een met een extra veiligheidskanaal om te voorkomen dat een "full on" voor schietfoutjes zorgt.

Comment

Originally posted by john View Post
            Patrick,

Verkopen doe ik ze niet, en die ik heb zijn zelfgebouwd.
            Op marktplaats adverteert al een tijdje een bedrijf met een setje voor € 300. Dat zijn 2 nieuwe van Magic Effects. (normaal € 209 per stuk)
            Let wel op, dat je een switchpack erbij nodig hebt met relaisuitgangen. De standaard switchpackjes lekken te veel door op de triacs, en laten je shooters ongecontroleerd afgaan.
            Het switchpack wat Magic Effects aanbied is er een met een extra veiligheidskanaal om te voorkomen dat een "full on" voor schietfoutjes zorgt.
            Die standaard packs zoals de Showtec MKII dimmerpack inderdaad absoluut niet gebruiken. Als je ze aanzet geven ze meteen een impuls waardoor alle aangesloten jets meteen afgaan.

Comment

Als je er een dummyload tussen hangt spaar je een hoop geld uit. Of je gebruikt een switchpack voor led effecten, die werken met relais. Blijft wel een feit dat je met beide geen "full on ' moet gebruiken!

Comment

thanks

Comment

lock ik heb ze

Comment

Working...
                  X