Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj/studio meubel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj/studio meubel

Beste lezer,

Hierbij bied ik mijn dj meubel aan, ik heb deze altijd op mijn kamer gebruikt als vaste opstelling.
    Door omstandigheden zijn de afmetingen te groot geworden en moet ik een kleinere gaan maken.
    Ook goed te gebruiken als studio meubel voor je apparatuur

Ik heb heb er altijd 2x cjd 2000 nexus en een djm 800 in gehad.
    Voor een meerprijs kan er een compleet andere bovenplaat in gemaakt worden of de bestaande aangepast worden.

Toentertijd gemaakt voor mijn lange lengte zodat ik een fatsoenlijke hoogte had. (zelf +/- 1,95m)

Meubel is gemaakt uit watervast MDF en 2 maal gegrond de bovenbak is met een inlegstuk
    op de poten/bakken te leggen waar deze dan inzakken.
    Bovenbak is door middel van sponningen en lammelo's watervast verlijmd en de onderbakken zijn watervast in verstek gelijmd met een lamelloverbinding.

Meubel is 2 keer wit gegrond (gespoten) en de kopse kanten zijn behandeld met een waterwerende sealer.

Kortom oerdegelijk maar helaas wordt het te groot voor op mijn kamer.

poten zijn ook nog naar wens in te korten.
    aan een zijde van de poten zit een sparing gemaakt om de kabels vanuit de bak door te kunnen voeren. deze kan aan beide
    zijde geplaatst worden. verder zitten onder in de bak nog 2 spotjes verwerkt met een dimmer.
    bak is 20 cm hoog voor meer als voldoende koeling.

Afmetingen: 140 cm breed, 55 cm diep, 100 cm hoog.

Voor foto's even doorklikken naar marktplaats, ik kreeg tijdens het uploaden telkens een foutmelding.

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar het heeft me toentertijd wel redelijk veel gekost dus geen onzin biedingen

mvg. Rob Gerrits

Working...
X