Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: A&H Xone:4D met ProDJuser Flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: A&H Xone:4D met ProDJuser Flightcase

Bij deze verkoop ik mijn Xone:4D omdat ik eigenlijk alleen het mixer-gedeelte nog gebruik en dus een mixer wil kopen.
    Het apparaat is technische helemaal in orde en is altijd in de flightcase bewaard als deze niet werd gebruikt. Ik heb er al meerdere jaren plezier van.

De "meteen kunnen afhalen prijs" is €850,-. Voor minder dan €775,- doe ik het apparaat op dit moment niet weg. Hij staat namelijk niet in de weg.
    Ruilen voor een Pioneer DJM 850/ 900 (Nexus)/ 2000 (Nexus) of een A&H Xone / DB ook mogelijk. Ik ben bereid hiervoor geld bij te leggen tot €200,-.

Ook de originele doos is aanwezig. Deze is helaas niet meer in goede conditie. Hij wordt eigenlijk bij elkaar gehouden door tape.
    Tevens heb ik ook een zakje met de extra onderdelen zoals weerstandjes en extra cups voor de knoppen. Ook de rackmounts, cdtje met software en handleiding krijg je er uiteraard bij.

Foto's staan op marktplaats:

Ik waardeer het als er via marktplaats wordt gereageerd, maar ik zal het forum in de gaten houden. Wil je snel een reactie, reageer dan even via marktplaats ;)
Working...
X