Wegens stopzetting van mijn hobby verkoop ik mijn Universal Audio Satellite Duo DSP kaart met alle plugins die ik gekocht heb erbij.
De satellite is in perfecte staat en is in een rookvrije studio bewaard. Hij komt in de originele doos met alle toebehoren en kabels.
Buiten de standaard geleverde plugins heb ik volgende plugins gekocht (de waarde staat naast de plugins):
Little Labs® Voice Of God Bass Resonance Plug-In 149 euro
SSL G Series Bus Compressor Plug-In 249 euro
Cambridge EQ Plug-In 149 euro
BOSS® CE-1 Chorus Ensemble Plug-In 49 euro
Teletronix® LA-2A Classic Leveler Collection 299 euro
dbx® 160 Compressor / Limiter Plug-In 199 euro
Moog® Multimode Filter / Multimode Filter SE Plug-In 199 euro
Totaalwaarde gekochte plugins: 1300 euro
Nieuwprijs Satellite duo DSP: 557 euro
Ik kan alles samen weg doen voor 900 euro.
Bij interesse graag mailen naar the_x12@hotmail.com
De kaart wordt verzonden via Kiala of Bpost en de plugins worden via de transfermethode overgebracht naar jouw Univer
Algemeen:
Deze FireWire DSP-kaart van Universal Audio gebruikt enkel de rekenkracht van de kaart en belasten daardoor uw systeem niet. De UAD-2 Quad Satellite is voorzien van vier SHARC DSP processoren en is krachtig genoeg om 40 veeleisende Studer A800 Tape Machine plug-ins tegelijkertijd en real-time te verwerken.
UAD-2 Satellite Quad Custom: Krachtige DSP-processoren
Er zijn twee verschillende UAD-2 Satellite versies: Duo en Quad. Deze Quad versie is voorzien van maar liefst vier Analog Devices SHARC processors. De plug-ins van Universal Audio gebruiken enkel de rekenkracht van deze processors. Hierdoor wordt uw systeem ontlast en heeft u de mogelijkheid om meer automations, tracks, overige effecten en virtuele instrumenten te gebruiken. Mocht u vanwege uw immense project met de Satellite Quad alsnog DSP-kracht tekort komen, kunt u deze combineren met maximaal drie andere UAD-2 producten.
De plug-ins van de Universal Audio
De plug-ins van Universal Audio zijn zeer geliefd, omdat ze zeer natuurgetrouw de klank en het gedrag van klassieke analoge apparatuur emuleren. U hebt de keuze uit bijna 60 plug-ins ontwikkeld in samenwerking met de grootste merken uit de professionele audiowereld. Zoals Studer, SSL, Manley, Empirical Labs, Neve, Roland, Lexicon, Pultec en SPL.
Productspecificaties
externe DSP-kaart
connecties: Fire-Wire 400/800
DSP-processor: 4x Analog Devices SHARC floating-point processor
ondersteunde sample-rates: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 en 192 kHz
o.a. geschikt voor: Pro Tools, Logic Pro, Cubase, Live, Digital Performer
formaten: VST/AU/RTAS-ondersteuning
geschikt voor Mac OS X 10.7/10.8 en Windows 7 (64 bit)
te combineren met maximaal 3 andere UAD-2 producten
werkt met alle 60 UAD ondersteunende plug-ins
deze plug-ins zijn elk 14 dagen te proberen, zonder restrictie (try before you buy)
De satellite is in perfecte staat en is in een rookvrije studio bewaard. Hij komt in de originele doos met alle toebehoren en kabels.
Buiten de standaard geleverde plugins heb ik volgende plugins gekocht (de waarde staat naast de plugins):
Little Labs® Voice Of God Bass Resonance Plug-In 149 euro
SSL G Series Bus Compressor Plug-In 249 euro
Cambridge EQ Plug-In 149 euro
BOSS® CE-1 Chorus Ensemble Plug-In 49 euro
Teletronix® LA-2A Classic Leveler Collection 299 euro
dbx® 160 Compressor / Limiter Plug-In 199 euro
Moog® Multimode Filter / Multimode Filter SE Plug-In 199 euro
Totaalwaarde gekochte plugins: 1300 euro
Nieuwprijs Satellite duo DSP: 557 euro
Ik kan alles samen weg doen voor 900 euro.
Bij interesse graag mailen naar the_x12@hotmail.com
De kaart wordt verzonden via Kiala of Bpost en de plugins worden via de transfermethode overgebracht naar jouw Univer
Algemeen:
Deze FireWire DSP-kaart van Universal Audio gebruikt enkel de rekenkracht van de kaart en belasten daardoor uw systeem niet. De UAD-2 Quad Satellite is voorzien van vier SHARC DSP processoren en is krachtig genoeg om 40 veeleisende Studer A800 Tape Machine plug-ins tegelijkertijd en real-time te verwerken.
UAD-2 Satellite Quad Custom: Krachtige DSP-processoren
Er zijn twee verschillende UAD-2 Satellite versies: Duo en Quad. Deze Quad versie is voorzien van maar liefst vier Analog Devices SHARC processors. De plug-ins van Universal Audio gebruiken enkel de rekenkracht van deze processors. Hierdoor wordt uw systeem ontlast en heeft u de mogelijkheid om meer automations, tracks, overige effecten en virtuele instrumenten te gebruiken. Mocht u vanwege uw immense project met de Satellite Quad alsnog DSP-kracht tekort komen, kunt u deze combineren met maximaal drie andere UAD-2 producten.
De plug-ins van de Universal Audio
De plug-ins van Universal Audio zijn zeer geliefd, omdat ze zeer natuurgetrouw de klank en het gedrag van klassieke analoge apparatuur emuleren. U hebt de keuze uit bijna 60 plug-ins ontwikkeld in samenwerking met de grootste merken uit de professionele audiowereld. Zoals Studer, SSL, Manley, Empirical Labs, Neve, Roland, Lexicon, Pultec en SPL.
Productspecificaties
externe DSP-kaart
connecties: Fire-Wire 400/800
DSP-processor: 4x Analog Devices SHARC floating-point processor
ondersteunde sample-rates: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 en 192 kHz
o.a. geschikt voor: Pro Tools, Logic Pro, Cubase, Live, Digital Performer
formaten: VST/AU/RTAS-ondersteuning
geschikt voor Mac OS X 10.7/10.8 en Windows 7 (64 bit)
te combineren met maximaal 3 andere UAD-2 producten
werkt met alle 60 UAD ondersteunende plug-ins
deze plug-ins zijn elk 14 dagen te proberen, zonder restrictie (try before you buy)
Comment