Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GEZOCHT: amp voor hoofdtelefoon aansluitbaar op PC
Een HD650 verdient wel een goede amp, toch? :) Juist een HD650 gaat heel fijn klinken op een goede HP-amp.
Kijk bijvoorbeeld of je op bijvoorbeeld Marktplaats een tweedehands Benchmark DAC1 met USB interface kunt scoren.
Ik gebruik nu zo'n ding voor mijn HD600, klinkt erg fijn. Misschien niet echt budgetvriendelijk, maar je hebt wel direct top conversie en een enorm goede amp.
Last edited by ajdeboer; Saturday-24-12-2016, 14:19.
Een HD650 verdient wel een goede amp, toch? :) Juist een HD650 gaat heel fijn klinken op een goede HP-amp.
Kijk bijvoorbeeld of je op bijvoorbeeld Marktplaats een tweedehands Benchmark DAC1 met USB interface kunt scoren.
Ik gebruik nu zo'n ding voor mijn HD600, klinkt erg fijn. Misschien niet echt budgetvriendelijk, maar je hebt wel direct top conversie en een enorm goede amp.
hmz, lijkt idd een topper maar zijn prijs ook :-(
500euro als tweedehands heb ik er niet voor over...
Comment