Hierbij te koop 2x Mackie HDA12 Powered Line array. Speakers zien er hagel nieuw uit ik heb ze bijna niet gebruikt compleet met doos en zit nog volledig garantie erop. Ze klinken onwijs helder vanwege 2x beyma drivers 1,5 inch met 1x 12 inch laag woofer erin die aangestuurd wordt door EAW focus processing. Je heb geen apart processor nodig voor deze speakers want ze zijn al BI-AMP en ook afgesteld door de fabriek.
Doe je veel gig's voor spraak en grote groepen mensen dan zijn deze speakers ideaal vanwege ze compactheid en bereikbaarheid is enorm.
Met de Long-Throw functie krijgt de high meer boost om het publiek achter te bereiken.
Specs zijn te vinden via bax of google te veel om op te noemen.
Reden van verkoop is dat ik wil overstappen naar EAW klassement.
Uiteraard speakers worden niet verzonden i.v.m. gewicht dus enkel ophalen.
U kunt de speakers ook horen via een afspraak en voor serieuze kopers.
Richtprijs: 1300 euro per stuk, is onderhandelbaar voor serieuze kopers.
PS Verwar je niet met Mackie producten zoals SRM450V2 of V3 dit is een box wat door EAW zelf is ontwikkeld en afgesteld compleet andere componenten erin.
Doe je veel gig's voor spraak en grote groepen mensen dan zijn deze speakers ideaal vanwege ze compactheid en bereikbaarheid is enorm.
Met de Long-Throw functie krijgt de high meer boost om het publiek achter te bereiken.
Specs zijn te vinden via bax of google te veel om op te noemen.
Reden van verkoop is dat ik wil overstappen naar EAW klassement.
Uiteraard speakers worden niet verzonden i.v.m. gewicht dus enkel ophalen.
U kunt de speakers ook horen via een afspraak en voor serieuze kopers.
Richtprijs: 1300 euro per stuk, is onderhandelbaar voor serieuze kopers.
PS Verwar je niet met Mackie producten zoals SRM450V2 of V3 dit is een box wat door EAW zelf is ontwikkeld en afgesteld compleet andere componenten erin.