Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zou wel willen, enkel hangt het af van de locatie en de dag waarop het valt. Kan iemand me zeggen wat voor dag het is? Verder heb ik nog een aantal vraagjes; is er een mogelijkheid dat ik me macbook kan aansluiten samen met ableton live en een m-audio triggerfinger? En dat dit veilig staat en snel kan afgebroken worden...
Geen probleem
Overigens heb ik nog wel een ander goed idee. Ik heb goede contacten met de organisator van de DJ & Dance Beurs Belgiedie twee weken geleden in Hasselt werd gehouden. Ik ga sowieso met hem eens babbelen om bij de volgende editie er een contest aan vast te knopen.
Graag reacties...
ja klinkt heerlijk:D Jullie hebben wel grotere plannen heb ik de indruk(a) Eventueel ook zorgen voor ticket verkoop dat mensen een heerlijke middag hebben ofzo?