Announcement

Collapse
No announcement yet.

techno te koop 12inch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• techno te koop 12inch

Originally posted by Citybeatz
    Originally posted by J.S. Coolen
    niet er netjes verzorgd uit. Waarom had je er voor gekozen om de parren niet hoger te zetten? Zo te zien zijn het Tripod's deze kunnen hoger.
    niet=ziet ?

Ik vind het een goede vraag waarom die statief vrij 'laag' stond, het was op de avond op zich te doen, als ik nu zo terug kijk op de foto denk ik inderdaad mocht wel paar tikkies hoger. zijn trouwens deze statiefjes

Gister (2 juni) mochten er 3 shows op pad, 1 ervan was ik niet met meegeweest hoop de foto's spoedig te mogen ontvangen.
    Maar van de andere, kan ik niet laten om ze te delen.

Verjaardag nr. 1, mochten wij sfeervol de (achtergrond)muziek verzorgen, dat was volgens vrijwel iedereen heel aardig gelukt. Beheerdster van de locatie was zeer geintresseerd in wat wij eventueel zouden kunnen leveren, mogelijke 'samenwerking' zit er dik in :)

01
    02
    03
    04
    05

Verjaardag nr. 2 Er werd er een maarliefst 50 jaar, ofterwijl wat er op een spandoek stond "Kiek kiek JOHAN voe d'n elft antiek". Leuk tijd voor een feest. foto's beetje mislukt jammer genoeg.

01
    02
    03
    04
    05
    06
    ik zie dat je zelfde kistjes gebruikte bij beide bovenstaande shows, was de ene dus 's middags en andere 's avonds?
Working...
X