Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stanton DJ-PRO2000S ZGAN

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stanton DJ-PRO2000S ZGAN

Te Koop:

Splinternieuw Stanton DJ-PRO2000S, gekocht als reserve koptelefoon in februari 2005, mss 5x gebruikt. In orginele doos, met boekjes, hoesje, verloopje van jack-mini jack.
    Helmaal compleet dus, gekocht voor €80,- mag weg voor €65,- inclusief verzendkosten of af te halen in Schijndel.
    Link naar Stanton's Site:

Stanton DJ are industry leaders in designing and manufacturing professional audio products for club and mobile DJs and turntablists.

(geen spam)

Mail/Msn: teddy995@hotmail.com

Greeetz Mr-T

wessel???????

Comment

Je wou deze toch kopen Wessel; dat is tenminste wat je zei op msn :wink:

hij is maar 5 keer gebruikt dus dit lijkt me een mooie kans :wink:

Comment

Ja ik weet het maar ik mag niets van mijn ouders via de post bestellen (errug hè?). Ik moet dus naar schijndel en das iets te ver vanuit purmerend.

Jammer! :(

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
          Ja ik weet het maar ik mag niets van mijn ouders via de post bestellen (errug hè?). Ik moet dus naar schijndel en das iets te ver vanuit purmerend.

Jammer! :(
          Tja, idd jammer, maar wat kan er mis gaan? Je stort het geld, ding gaat dezelfde dag nog op de post (indien mogelijk). Ik Pm je het Track & Trace nummer, en voila binnen 2 dgn heb je een mooie Stanton....

Greetz Mr-T

Comment

ouders.... :evil:
            af en toe kunnen ze behoorlijk irritant zijn :evil:

Comment

Laat ik nou net zelf de Stanton DJ-PRO 3000 hebben gekocht voor slechts 99 euri. My God wat komt daar een kabaal uit zeg!!! :D

Comment

Originally posted by djtnox
                Laat ik nou net zelf de Stanton DJ-PRO 3000 hebben gekocht voor slechts 99 euri. My God wat komt daar een kabaal uit zeg!!! :D
                En wat voegt jou reactie toe aan dit topic? :roll:

Comment

Originally posted by Mr-T
                  Originally posted by djtnox
                  En wat voegt jou reactie toe aan dit topic? :roll:
                  er zijn meer reacties die niet zoveel toevoegen aan dit topic...wees blij, een positieve reactie is altijd goed toch...zal die eerder verkocht worden :!:

Comment

er zijn meer reacties die niet zoveel toevoegen aan dit topic...wees blij, een positieve reactie is altijd goed toch...zal die eerder verkocht worden :!:
                    Tja, maar hij heeft het over de Stanton 3000, en ik bied een 2000 aan, maja, nu dan iig ontopic :)!

Comment

dank u heren
                      dan hoeven wij daar niet elke keer u op te wijzen als u het zelf doorheeft :wink:

silvio aquila zoekt nog een koptelefoon als ik het goed heb stuur hem ff een pm of mail je weet maar nooit.

Comment

Staat deze Stanton 2000 NOG te koop?! Kheb wel enige interesse ja....
                        Laat es wat van je horen Mr-T!

Comment

Sorry voor mijn late reactie, maar wegens omstandigheden heb ik niet eerder kunnen reageren, maar de koptelefoon is er nog.....

Comment

Ik heb de mijne al een tijdje :D (paar weekjes ofzo) en hij doet het super :D ook "On Stage" hea kees??

Maar ben je hem nou nog niet kwijt??

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                              Ik heb de mijne al een tijdje :D (paar weekjes ofzo) en hij doet het super :D ook "On Stage" hea kees??
                              Oh, YEah 8)

Comment

Working...
                              X