Announcement

Collapse
No announcement yet.

[TK] Flightcase voor 2 tt`s + mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [TK] Flightcase voor 2 tt`s + mixer

Een flightcase voor 2 draaitafels + mixer van 30 cm breed (inclusief rack ears). (Er is ruimte om het om te bouwen, waardoor er zelfs nog een bredere mixer in past.)

- Rondom de draaitafels een rand van breed schuimrubber voor optimale bescherming.
    - Achter de mixer is er een opening voor kabels, zodat de deksel erop kan en de kabels niet beschadigen. Er zit ook een inzetstukje bij om de case helemaal af te sluiten bij transport.
    - De ruimte voor de mixer is iets schuin omhoog i.p.v horizontaal, zodat het net ff wat lekkerder werkt.
    - genoeg ruimte om alle draaitafel kabels + verlengsnoer/stekkerblok in te plaatsen.
    - 2 stevige handgrepen aan weerszijden.
    - deksel met 4 vlindersloten
    - zo goed als niet gebruikt (alleen 2 weekjes thuis dan)
    - vraagprijs 180 euri

Hij is wat te groot voor op m`n kamer :oops:

zelfgemaakt?

hoeken zijn niet 45 graden gezaagt :lol:

ziet er wel goed en degelijk uit

Comment

euhm, de hoeken zijn wel degelijk 45 graden gezaagD :roll:

Het enige wat niet in verstek gezaagd is, is het gedeelte bij de mixer, omdat de voorrand van rubber anders niet netjes doorloopt. Verder zijn alle rubberen hoeken OOK in verstek, wat je normaal niet eens ziet bij fabriekscases. 8)

Btw: ik heb `m niet zelf gemaakt. is door een flightcasebedrijfje gedaan.

Comment

lijkt hier niet in verstek te zijn ;)

maar dat maakt ook geen ruk uit hij ziet er goed uit!!!!!!
        het is dat ik het niet kan gebruiken anders had ik m genomen 8)

Comment

aah, dat LIJKT idd misschien zo :)
          hier nog een duidelijkere dan :D

PS: ja, ik heb ondertussen andere draaitafels ;) hehehe

Comment

hmmmm idd heb me verkeken

al een koper?

Comment

Wel een aantal geïnteresseerden ja, maar nog niets definitiefs.

Comment

staat nog steeds te koop trouwens :oops:

Comment

Originally posted by Phony
                  staat nog steeds te koop trouwens :oops:
                  Wow! Das niet normaal! zolang.. Staat hij ook op speurders en marktplaats?

Comment

Jup, daar staat ie ook :)

Comment

Hier nog vrijwel nooit wat verkocht. Zet het op marktplaats en je bent het binnen 2 dagen kwijt :wink:

Probeer www.snuffelsite.nl eens

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                        Hier nog vrijwel nooit wat verkocht.
                        Komt waarschijnlijk omdat hier
                        - óf mensen zitten die alles al hebben
                        - óf mensen zitten die te jong zijn om die spullen te kopen. :)

Comment

Mjah, het is ook een beetje dat mensen niet goed kunnen kijken of lezen ofzo. En dan komen ze aanzetten met "ja maar ik kan een nieuwe <insert baggermerk hier> case kopen voor 130 euro.

Ja, zo eentje die gestoffeerd is, een paar lullige sloten heeft, en geen degelijke profielen en handgrepen. Dat is toch appels met peren vergelijken. Maargoed. Krijg ook zat mailtjes en dan komen ze er later achter dat het toch alleen om de flightcase gaat en niet om de apparatuur die erin zit.... tsjaa. L e z e n mensen ;)

Niet alleen hiermee hoor, maar ik biedt regelmatig spul aan, altijd weer dezelfde lompe mensen. Gewoon bellen werkt nog altijd beter :)

anyway, morgen wordt ie opgehaald

Comment

Dat lezen is echt een probleem idd. Laatst een zooi parren verkocht via Marktplaats. Er stond vetgedrukt, cursief en ondersreept bij dat er geen lampen bij zaten. En toch een hele zooi mailtjes of de lampen erbij zaten...

Flightcases zijn nu eenmaal duur, maar de investering zeker waard. Heb hier 4 custom-build flightcases en 2 fabriekscases. Die fabriekscases halen het dus echt niet van die andere cases. Eentje is een DAP-kist en de andere een Gator (kunstof). Allebei na een klus of 10 afgeschreven.
                            De customs kostten echter wel tussen de 200 en de 450 euro per stuk...

Zoek je een degelijke case voor niet teveel geld, dan zou ik echt eens gaan informeren bij: www.casecompany.nl

Comment

Zo, hèhèeeee. Ein-de-lijk iemand die begrijpt dat er een groot verschil zit tussen cheap-ass fabriekscases en custom :D

Mjah, de meeste mensen snappen inderdaad niet dat zo`n stevige, zwaar uitgevoerde (letterlijk) case gewoon een leven lang meegaat. De meeste willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal. Maar mensen gaan er ook vaak van uit dat zo`n case beter is als er een merknaam op staat..... wehehehe, alleen aan materiaal ben je al gauw 1,5 keer zoveel kwijt als een beetje fabriekscase. En dan nog monteren.....

Comment

Working...
                              X